Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkoleń tematycznych dla uczniów XXVI LO w Łodzi w formie zajęć (warsztatów) grupowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5.

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkoleń tematycznych dla uczniów XXVI LO w Łodzi w formie zajęć (warsztatów) grupowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, szkoleń grupowych w wymaganym zakresie przedmiotowym. Zamówienie podzielono na 5 części - zgodnie z tematyką zajęć. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Innowacyjny uczeń 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych - w formie warsztatów w zakresie tematycznym dotyczącym: innowacyjności w życiu codziennym i zawodowym (część 1), etyki w biznesie (część 2), podstawy wizażu (część 3), dietetyki i prawidłowego odżywiania się (część 4), aspektów zdrowotnych i właściwego (zdrowego) trybu życia (cześć 5) 2.2.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera, zajęcia praktyczne 2.3.Zamawiający dokona podziału na grupy i dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po jej opracowaniu w oparciu o zatwierdzone plany lekcji 2.4.Szkolenia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu.2.5.Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania wiążącego harmonogramu (terminów) odbywania się zajęć (dla poszczególnej części zamówienia) w miarę możliwości, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. 2.6.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły do której uczęszczają uczestnicy szkolenia. 2.7.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Koordynatorem Projektu - wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. 2.8.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym mogąc uczestniczyć Wykonawcy z którymi zostanie zawarta umowa (oraz osoby wyznaczone przez Wykonawców do realizowania usługi), podczas którego zostaną umówione kwestie formalne. O terminie spotkania Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia/początek września 2014 roku) 2.9.Zajęcia mogą prowadzić osoby spełniające wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. CZĘŚĆ 1 - szkolenie z zakresu innowacyjności. Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień: definicji innowacyjności i jej wymiarów; roli innowacji w życiu codziennym i zawodowym; założeń innowacyjnej gospodarki; podejścia do innowacyjności w aspekcie ekonomii społecznej; społecznej odpowiedzialności biznesu; projektów innowacyjnych; doradców innowacyjności. Na zakończenie szkolenia, uczniowie będą musieli zrealizować projekt z wybranego zagadnienia w 3-osobowych grupach, który podlegał będzie ocenie przez prowadzącego zajęcia. Organizacja: Uczniowie uczestniczący w Projekcie zostaną podzieleni przez Zamawiającego na 5 grup po 12 osób. Zajęcia odbywać się będą w wyznaczonym pomieszczeniu w Szkole w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zaangażowanie: Program przewiduje 150 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 2 - szkolenie zakresu etyki w biznesie. Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień: korporacyjna etykieta w biznesie, autoprezentacja wizualna, forma small talk w praktyce, zasady savoir-vivre dla każdej płci, zasady komunikacji niewerbalnej. Organizacja: Uczniowie uczestniczący w Projekcie zostaną podzieleni przez Zamawiającego na 5 grup po 12 osób. Zajęcia odbywać się będą w wyznaczonym pomieszczeniu w Szkole w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zaangażowanie: Program przewiduje 125 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 25 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 3 - szkolenie, kurs z zakresu wizażu. Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień: elementy warsztatu wizażysty oraz zasady wykonywania makijażu odpowiedniego do pracy zawodowej - uczestnicy kursu powinni poznać podstawowe zasady kreowania wizerunku. Wykonawca poprowadzi dla uczestników szkolenia krótki wykład oraz ćwiczenia praktyczne. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował materiałami dydaktycznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia, przykładowo: -specjalistycznymi eksponatami do ćwiczeń, -literaturą fachową. Zamawiający zapewnia zakup podstawowych materiałów do wizażu. Zaangażowanie: Program przewiduje 25 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 5 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 4 - szkolenie prowadzone przez dietetyka dot. m.in. podstaw prawidłowego odżywiania. Zajęcia będą dotyczyły następujących zagadnień: podstaw prawidłowego żywienia, diet zdrowotnych, wpływu odżywiania na styl życia, energetycznych aspektów funkcjonowania organizmu, dietetycznych posiłków (zajęcia praktyczne). Zajęcia kończą się testem pisemnym Zamawiający zapewnia produkty do zajęć praktycznych z dietetyki, czyli produkty żywnościowe. Zaangażowanie: Program przewiduje 40 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 5 - szkolenie prowadzone przez lekarza. Zajęcia będą dotyczyły następujących zagadnień: choroby cywilizacyjne i zawodowe, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów psychologicznych, wpływ używek na potencjał intelektualny człowieka oraz sposoby zapobiegania ww. zagrożeń. Zajęcia zakończą się testem pisemnym. Zaangażowanie: Program przewiduje 40 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu.Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. 4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją szkolenia zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.4.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.4.6.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). 4.7.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach