Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4771040 , fax. 068 4771017
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4771040, fax. 068 4771017
    REGON: 00052679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI na terenie miasta Żagania. Zamawiający udziela zamówienia w V częściach dopuszczając możliwość składania przez Wykonawców ofert odrębnie na każdą z pięciu części przedmiotu zamówienia. 1.1.CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA obejmuje nieruchomości położone w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 1 MIASTA ŻAGANIA. CZĘŚĆ 1 zawiera : 1.1.1. Wycenę lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./. 1.1.2.Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku /operat - 2 egz./ 1.1.3.Wycenę działki niezabudowanej (z drzewostanem) /operat -1 egz./ : a) jednej, b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie. 1.1.4.Wycenę gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowego boksu garażowego i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych) /operat-1 egz./. 1.1.5.Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu / 1 egz./. 1.1.6.Aktualizację operatu szacunkowego /1- egz./. 1.1.7.Rozliczenie zwaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania / 1 egz./. 1.1.8.Wycenę gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy /operat-1 egz./. 1.1.9.Wycenę gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art.69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem) /operat-1 egz./. 1.1.10.Wycenę gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem) /operat-1egz./. 1.1.11.Wycenę wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu /operat-1 egz./. 1.1.12.Wycenę jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./. 1.1.13.Wycenę gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania /operat-1egz./. 1.1.14.Wycenę gruntu do celu określonego w art.37, pkt.2 ust.6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2000r. Nr 46, poz.543 z późn.zm.) (z drzewostanem) /operat -1 egz./: a) niezabudowanego, b) zabudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę. 1.1.15.Wycenę gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej /operat-1egz./. 1.1.16.Wycenę wartości nakładów do celu określonego w art.77 ust.4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami /operat- 1 egz./. 1.1.17.Wycenę wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno-usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu /operat- 1 egz./. 1.1.18.Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji o wartością gruntu. 1.2. CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - obejmuje nieruchomości położone w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 2 MIASTA ŻAGANIA. Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 2 obejmuje taki sam wykaz zadań do wykonania /wyceny, operaty/, jak wymienione w CZEŚCI 1 przedmiotu zamówienia, w pozycjach od nr 1.1.1. do 1.1.18 1.3. CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - obejmuje nieruchomości położone w graniach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 3 MIASTA ŻAGANIA. Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 3 obejmuje takie same zadania do wykonania /wyceny, operaty/, jak wymienione w CZEŚCI 1 przedmiotu zamówienia w pozycjach od 1.1.1 do1.1. 18. 1.4. CZĘŚĆ 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - obejmuje : 1.4.1.Zinwentaryzowanie 93 boksów garażowych w OBRĘBIE NR 3 przy ulicy Kolejowej ze sporządzeniem wymaganych szkiców /2 egz./ 1.4.2.Zinwentaryzowanie 30 boksów garażowych w OBRĘBIE NR 1 przy ul. J. Kochanowskiego ze sporządzeniem wymaganych szkiców /2 egz./. 1.4.3.Zinwentaryzowanie 23 boksów garażowych w OBRĘBIE NR 1 przy Ul. M. Konopnickiej ze sporządzeniem wymaganych szkiców /2 egz/ . 1.5. CZĘŚĆ 5 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - obejmuje wycenę 34 niezabudowanych działek, położonych w OBRĘBIE NR 1 w kompleksie przy ulicy Gen. Bema wraz z udziałem w gruncie towarzyszącym / 1 egz./. 1.6. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.6.1.Granice poszczególnych obrębów ewidencyjnych miasta Żagania dla poszczególnych CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA są określone w załączniku SIWZ / mapka/. 1.6.2.Wykonawca przy wykonywaniu operatów szacunkowych lokali na rzecz najemców obowiązany jest do każdorazowego dokonywania oględzin i obmiarów tych lokali z koniecznością uzyskania pisemnego potwierdzenia dokonania tych czynności od najemców. 1.6.3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z dnia 22 września 2004 r. Nr 207, poz. 2109). 1.6.4.Termin wykonania poszczególnych wycen /operatów/ wymienionych w CZĘŚCI 1,2,3 zamówienia ustala się na 21 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie danego zadania. Termin wykonania zamówienia dla CZĘSCI 4 przedmiotu zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty otrzymania danego zlecenia .Termin wykonania zamówienia dla CZEŚCI 5 przedmiotu zamówienia ustala się na 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia. 1.6.5.Każdy z Wykonawców może złożyć odrębną ofertę na każdą wymienioną w przedmiocie zamówienia CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. DOPUSZCZALNA LICZBA OFERT ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ - 5 ofert, po jednej ofercie na każdą część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCY WNIESIENIA WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 wraz z późn. zmianami ) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia / osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie szacowania nieruchomości w zakresie określonym w przepisach prawa -ustawa o gospodarce nieruchomościami/; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: Ofertę na daną część zamówienia wraz z: a)Oświadczeniem Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie szacowania nieruchomości w zakresie określonym w przepisach prawa -ustawa o gospodarce nieruchomościami/; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do szacowania nieruchomości. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl/przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach