Przetargi.pl
Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w 6 szkołach podstawowych miasta Pruszkowa przewidzianych w projekcie Dążymy ku rozwojowi. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych. 2/ Celem programu jest: Celem głównym Projektu jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III, służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych, uczęszczających do 6 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest miasto Pruszków. Cele szczegółowe Projektu to: - udostępnienie każdemu uczniowi objętemu wsparciem w ramach projektu oferty zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami, a także możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, - podniesienie jakości nauczania indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem, w związku z wyposażeniem szkół w niezbędne materiały dydaktyczne. 3/ Projekt skierowany jest do 975 uczniów z 6 pruszkowskich szkół podstawowych z klas I -III. W ramach zamówienia planuje się: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie, plastycznie, tanecznie, muzycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski, - Specjalne zajęcia terapeutyczne - Biofeedback, - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacje dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych, 4/ Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według opracowanego przez wykonawcę harmonogramu, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły. 5/ Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. 6/ Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu i pomocy zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej; d) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, protokołów z przebiegu zajęć, dzienników zajęć, listy obecności na zajęciach grup szkolnych - na drukach dostarczonych przez Zamawiającego; e) ewaluacja prowadzonych zajęć - pomiar co miesiąc; raz w miesiącu przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Raport z ewaluacji wraz z wypełnioną kartą pracy i protokołem z przebiegu zajęć należy przekazać dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia, do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu zrealizowanych zajęć; f) sporządzenie końcowego sprawozdania z realizacji zajęć - badanie ex ante i ex post; g) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć dodatkowych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i Zamawiającemu. h) przekazanie dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji, do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu. 7/ Przedmiot zamówienia został podzielony na części i zadania, ze względu na miejsce jego realizacji. Część I. Zajęcia realizowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruszkowie przy ul. Topolowej 10. Zadanie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4 grupy (po 5 osób w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część II. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszkowie, ul. Jasna 2. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część III. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Pruszkowie, ul. Lipowa 31. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5 grup (po 4 osoby w grupie) x 30 godz. = 150 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 50 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 100 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część IV. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Pruszkowie, ul. Obrońców Pokoju 44. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zdanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski.4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 11. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych4 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Część V. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Pruszkowie, ul. Mostowa 6. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 21. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 22. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 1 grup1 (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 1 grupa ( 6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Część VI. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Pruszkowie, ul. Pływacka 16 Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 3. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - tanecznie. 1 grupa (8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 8. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Biofeedback 1 grupa (5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach