Przetargi.pl
Wykonanie ścinki poboczy wzdłuż dróg wojewódzkich nr 431 i nr 432 o powierzchni - 38917,00 m2

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kościanie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Gostyńska 38
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 65 512 17 74 , fax. 0 65 512 17 74
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kościanie
    ul. Gostyńska 38 38
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 0 65 512 17 74, fax. 0 65 512 17 74
    REGON: 63128080900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścinki poboczy wzdłuż dróg wojewódzkich nr 431 i nr 432 o powierzchni - 38917,00 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ścinki poboczy dróg wojewódzkich Nr 431 odc. od dr Nr 5 do m.Mosina, Nr 432 odc. Śrem-Września, o powierzchni ogółem 38917,00m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1,2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art.44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U.nr 19 poz. 177 z póź. Zmianami UstawyPZP). 2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń i należącego do izby samorządu zawodowego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie -spełnia- ; -nie spełnia-
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków przez wykonawców. 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt. 6.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24.1,2 i spełnia warunki określone w art.22.1 i art.44 Ustawy 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w pkt. 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informację o osobie, która będzie kierować wykonaniem zamówienia. Do informacji winny być dołączone kopie: uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie , dokumenty wymienione w pkt.1.1. i 1.2. muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana wspólnie przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. Dokumenty składające się na ofertę. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: - Tabela elementów rozliczeniowych (formularz cenowy) z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących cenę zamówienia - Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach