Przetargi.pl
Wykonanie robót związanych z naprawą arkadowych podcieni narożnego fragmentu budynku - Sprawa 97/2009

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840328, fax. 022 8250803
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja podlega MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót związanych z naprawą arkadowych podcieni narożnego fragmentu budynku - Sprawa 97/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z naprawą arkadowych podcieni narożnego fragmentu budynku przy zbiegu ulicy Królewskiej i Piłsudskiego - w ramach zadania Modernizacja budynku sztabowo - biurowego w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) W ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością minimum jedno zamówienie obejmujące zakresem wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w obiektach zabytkowych; 3) Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą (kierownika budowy i kierowników branży budowlanych) posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamierzeń obejmujących zakresem roboty budowlane i konserwatorskie w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każde. W wykazie powinny być wyszczególnione tylko te zamierzenia, na które wykonawca przedkłada dokumenty (referencje, protokoły odbioru itp.), potwierdzające wykonanie robót terminowo i z należytą starannością; 3) Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamierzenie wymienione w zwykazie zostało wykonane z należytą starannością; 4) Wykaz osób personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy, kierowników branży budowlanej, kierownik branży elektrycznej) z załączeniem kserokopii ich uprawnień budowlanych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) oraz kserokopii aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów; 5) Tabela elementów scalonych; 6) Szczegółowy kosztorys ofertowy; 7) Potwierdzenia wpłaty wadium (kserokopia gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. lub kserokopia dokumentu wpłaty wadium w formie pieniężnej). Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. 7) Oświadczenie o spełnieniu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach