Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWANYM PAWILONIE MEDYCZNYM ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO SPZOZ W WARSZAWIE PRZY UL. MEHOFFERA 72/74

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8110688 w. 104 , fax. 022 6145850 w. 200
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Mehoffera 72/74 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8110688 w. 104, fax. 022 6145850 w. 200
    REGON: 00029370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zol.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWANYM PAWILONIE MEDYCZNYM ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO SPZOZ W WARSZAWIE PRZY UL. MEHOFFERA 72/74
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWANYM PAWILONIE MEDYCZNYM ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO SPZOZ W WARSZAWIE PRZY UL. MEHOFFERA 72/74 Zakres robót : W zakres rzeczowy podstawowego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy robót: 1)Robot
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 90.000 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach sp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zam. publi. z dn. 29.01.2004 r. z późn. zm. 5) wniesienie wadium 6) Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w SIWZ Ad. 2 1) Dysponuje zapleczem technicznym w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością, 2) W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 100 pracowników, 3) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy Od Kierownika budowy wymaga się stałej obecności na budowie. 2) Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. 3) Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. 4) W okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości łącznej rocznej w wysokości 4,0 mln. zł., wykonanych w budynkach jednostek służby zdrowia lub pomocy społecznej. Ad. 3 1) obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wyniosły co najmniej 7,0 mln. zł. 2) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż najmniej 4,0 mln. zł. 3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (wynikającej z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) cena - 100% 2) oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w SIWZ 3) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ . 6) Oświadczenie (z art. 24 ust. 1 - 2) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ Ad. 2 1) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, 2) wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają ubezpieczenie OC; 4) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) zawierający wykonane przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 5) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ zostały wykonane z należytą starannością. Ad.3 1) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informacja dotycząca osiągniętych obrotów w robotach budowlanych, o której mowa powyżej, przedstawiona w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, 3) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Dowód wniesienia wadium - kopia przelewu /zał. do oferty/, w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach