Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Północna 9b
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6181758 , fax. 032 6181758
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
ul. Północna 9b 9b
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6181758, fax. 032 6181758
REGON: 24058227500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót rozbiórkowych budynku handlowego przy ul. Grunwaldzkiej 55 w Jaworznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót rozbiórkowych budynku handlowego przy ul. Grunwaldzkiej 55 w Jaworznie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2) oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej 2 referencje (od różnych Zamawiających) potwierdzające, że wymagane roboty budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej związane ze wznoszeniem, modernizacją lub rozbiórką obiektów budowlanych zostały wykonane należycie, a faktyczna i zafakturowana wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 70.000,00 zł brutto. Każda z referencji powinna zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych robót, - miejsce i termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót brutto (zapis ten nie dotyczy wartości umownej danego zadania, lecz faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót). Zamawiający zastrzega sobie, że co najmniej 1 referencja (mogą być 2) musi dotyczyć tylko i wyłącznie wykonania robót rozbiórkowych. 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca w załączniku nr 6 do SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie takie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępnieni pracownicy będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) uprawnień budowlanych kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 8) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Jaworzna, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004, nr 71, poz. 649), (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 9) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Minimalna kwota ubezpieczenia 60.000,00 zł. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) niniejszego rozdziału, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5) niniejszego rozdziału, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska sportowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej (zgodnie z dokumentacją techniczną Oddziału Laryngologii) wraz z częściową adaptacją poddasza - etap II. Sygn. sprawy DZP/19PN/2016
Dodano: 2016-07-13 - Likwidacja obiektów budowlanych w rejonie szybów głównych wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami cześć I : zadanie 1-6, część II: zadanie 1-7, część III: zadanie 1-5 dla SRK S.A Oddział KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-13 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 39a wraz z uporządkowaniem terenu.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku po byłej podstacji trakcyjnej wraz z kanałami technologicznymi, do poziomu posadowienia ław fundamentowych, zlokalizowanej w Wojkowicach przy ul. G. Morcinka 11; działka o numerze geodezyjnym 1067/6, karta mapy 4, obręb Wojkowice
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 46 w Knurowie
Dodano: 2016-06-30 - Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Dodano: 2016-06-27 - Budowę chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w miejscowości Łękawica- etap III
Dodano: 2016-06-22