Sąd Rejonowy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 1 Maja 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2966266 , fax. 032 2966270
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sosnowcu
ul. 1 Maja 19 19
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2966266, fax. 032 2966270
REGON: 00032218100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowiec.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont loggii wejścia głównego i murów oporowych podjazdu oraz napraw pęknięć ścian w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont loggii wejścia głównego i murów oporowych podjazdu oraz napraw pęknięć ścian w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 19 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1. załącznik nr 8 - Przedmiar robót, 2. załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa. Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje m.in.: Roboty główne: rozebranie istniejącego rusztowania zabezpieczającego ściany podjazdu i werandę wejściową, rozbiórka istniejących elementów podjazdu, odbudowa podjazdu, rozbiórka istniejących warstw tarasu, rozbiórka istniejącej kamiennej balustrady tarasu i jej regeneracja, wykonanie nowych warstw podbudowy i izolacji tarasu, wykonanie napraw sklepienia i wyprawy tynkarskiej od spodu Roboty towarzyszące: przygotowanie i zabezpieczenie terenu przed wejściem do budynku, uzgodnienie i przygotowanie innego tymczasowego wejścia do budynku, utrzymywanie stale uporządkowanego terenu budowy, właściwe oznakowanie terenu budowy zgodnie z wymogami przepisów prawa w budownictwie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 2 roboty budowlane w obiektach odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, lub zbliżonych o wartości brutto większej lub równej 150 000 PLN każda, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osoby posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z udokumentowaniem odbycia co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. Osoby te muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000 PLN b) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 150 000 PLN 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymagane są dokumenty rejestrowe właścicieli spółki. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika - wymagane jest pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu Wykonawcy. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy PZP; Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP, Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt. 1 - 4 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie, dokumenty wymienione w pkt 5 i 6 Wykonawcy mogą złożyć łącznie. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić Pełnomocnika. Stosowne pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 3 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz conajmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem lub zbliżonych i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Każda z robót musi być2. wykonana na kwotę co najmniej: 150 000 PLN brutto Wykaz osób (i podmiotów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj.: Kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ); Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający figurowanie w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy Prawo budowlane (o ile podlegają temu obowiązkowi) wraz z udokumentowaniem odbycia co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powier zyć Podwykonawcom (propozycję formy wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wymaganej wartości; 4. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość5. posiadanych środków finansowych lub zdolność6. kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące pod upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt. A-C winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowiec.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Remont instalacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
Dodano: 2016-07-18 - Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
Dodano: 2016-07-14 - Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
Dodano: 2015-09-28 - Remont archiwum w części pokomorniczej w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Leśnej 4 w Zawierciu - etap I - Nr sprawy: ZP 2/15
Dodano: 2015-09-25 - Roboty budowlane - Remont instalacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
Dodano: 2015-09-24 - Roboty budowlane - Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8
Dodano: 2015-09-16 - Roboty budowlane - Wydzielenie części instalacji c.o., na potrzeby wentylacji mechanicznej, zasilanej z istniejącego węzła wymiennikowego, zlokalizowanego w segmencie F budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
Dodano: 2015-08-17 - Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz roboty budowlane brukarskie
Dodano: 2015-06-19 - Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz inne roboty budowlane
Dodano: 2015-04-30 - Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz inne roboty budowlane
Dodano: 2015-03-27