Przetargi.pl
Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz inne roboty budowlane

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz inne roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w nw. zakresie: 1.1. remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment B), obejmujący w szczególności: - wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej - wyburzenie części ścianek działowych - wykonanie nowych ścianek działowych - wymianę posadzek - malowanie ścian wewnętrznych i wykończenie tynkiem mozaikowym - przebudowę instalacji monitoringu - wymianę instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego, sygnalizacji pożaru oraz włamania i napadu - wykonanie instalacji wideo-domofonowej i monitoringu - wymianę instalacji okablowania strukturalnego (sieć komputerowa i telefoniczna) - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Pomieszczenia konwoju policji mieszczą się w przyziemiu segmentu B i zajmują powierzchnię ok. 200,00m2. Funkcja obiektów pozostaje bez zmian. Remont instalacji oparty będzie na istniejących przyłączach. Roboty budowlane realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2. wykonanie prac brukarskich w części północnej segmentu B (działka ozn. nr 38/5) o powierzchni ok. 111m2 (wymiary: 6,5m x 17,10m) wraz z wykonaniem podbudowy o gr. 20cm, z klińca o różnej grubości frakcji, podsypką żwirowo - piaskową, zgodnie z przedmiarem ww. robót, zamieszczonym w punkcie I. załącznika nr 2.A do SIWZ. 1.3. wymiana klimatyzatora - jednostki stojącej o wydajności 300m3 na jednostkę podsufitową o większej wydajności chłodzenia i wymiany powietrza w pomieszczeniu technicznym, w segmencie B budynku Sądu, ozn. nr 09F (serwerownia - centrala ppoż - urządzenia o dużym współczynniku wydzielania ciepła), powierzchnia pomieszczenia - 15m2, kubatura pomieszczenia - 39m3 - opis szczegółowy wraz z przedmiarem prac zamieszczony został w punkcie II. załącznika nr 2.A. do SIWZ. UWAGA!!! Przedmiary znajdujące się w treści załączników nr 2 (dokumentacja) i 2.A (opis robót innych, nieobjętych dokumentacją) pełnią jedynie funkcje pomocnicze. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2. Prace remontowe, będące przedmiotem zamówienia, odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego prac. 3. Dostarczone urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach oraz szczegółowych opisach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy oraz prace montażowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 6. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 36 (trzydzieści sześć) - maksymalnie 60 (sześćdziesiąt) miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia dostarczone i zamontowane w ramach umowy - kryterium oceniane. Rękojmia biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru. 7. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane - sądy 45453000-7 - prace remontowe 8. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania zamówienia - 4 miesiące od dnia przekazania miejsca wykonywania prac remontowych, które nastąpi w terminie maksymalnie 7 dni od dnia podpisania umowy; 2) Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i kolejność realizacji poszczególnych prac zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy, po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy. 3) Uzgodniony harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w ostatecznym terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004 - Sumy depozytowe Minister Finansów - Sąd Okręgowy w Częstochowie; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 3 500,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IR-260-02.2015 pn.: Roboty budowlane - Remont pomieszczeń Konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz inne roboty budowlane 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jednolita gwarancja jakości wykonanych prac i dostarczonych urządzeń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach