Przetargi.pl
Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w zakresie montażu klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz decyzją nr 1034, z dnia 23.09.2015 r., w której Prezydent Miasta Częstochowy zatwierdził projekt budowlany i wydał pozwolenie na roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1. wykonanie i uruchomienie nw. systemów, wchodzących w zakres dokumentacji projektowej: 1) system nr 4, zlokalizowany w segmencie G budynku, 4 kondygnacja (III piętro), strona północno - wschodnia, pomieszczenia o numerach 338 ÷ 343; 2) system nr 6, zlokalizowany w segmencie G budynku, 4 kondygnacja (III piętro), strona północna, pomieszczenia o numerach 331 ÷ 333; 3) system nr 8, zlokalizowany w segmencie B budynku, 1 kondygnacja (parter), strona południowa, pomieszczenie serwerowni oznaczone numerem 09 F; 4) system nr 11, zlokalizowany w segmencie F budynku, 2 kondygnacja (I piętro), strona południowo - zachodnia, łącznik - pomieszczenie biurowe z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta, Kasę i punkt KRK; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi dokumentacja projektowo - kosztorysowa - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w części dotyczącej ww. zakresu. Skład dokumentacji projektowej (załącznika nr 2 do SIWZ), przedstawia poniższa tabela, w której każdemu z elementów składowych nadano liczbę porządkową, wg której elementy te zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego. Elementy dokumentacji Numer porządkowy - Projekt budowlany montażu klimatyzatorów dla pomieszczeń biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - INSTALACJA KLIMATYZACJI 1. Rysunki - INSTALACJA KLIMATYZACJI: 2. 1. Plan sytuacyjny 2.1. 3. Rzut I kondygnacji - pom. serwerowni, segment B 2.2. 5. Rzut II kondygnacji - segment F 2.3. 9. Rzut IV kondygnacji - segment F-G 2.4. 11. Rzut dachu - segment F-G 2.5. Projekt budowlany montażu klimatyzatorów dla pomieszczeń biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - INSTALACJE ELEKTRYCZNE 3. Rysunki - INSTALACJE ELEKTRYCZNE: 4. E4. Schemat doposażenia rozdzielni NN segmentu G 4.1. E5. Schemat tablicy TW3g (segment G) 4.2. E6. Schemat tablicy TW3f (segment F) 4.3. E7. Schemat tablicy TW2f (segment F) 4.4. E8. Schemat tablicy TW1f (segment F) 4.5. E15. Rzut 1 piętra - segment F - zasilanie klimatyzacji 4.6. E17. Rzut 3 piętra - segment F-G - zasilanie klimatyzacji 4.7. E18. Rzut dachu - segment F-G - zasilanie klimatyzacji, instalacja odgromowa 4.8. E19. Rzut i pietra - pom. serwerowni, segment B - zasilanie klimatyzacji 4.9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 5. STWiOR - instalacja klimatyzacji 5.1. STWiOR - instalacja elektryczna 5.2. Przedmiary robót 6. Przedmiar robót - instalacja klimatyzacji 6.1. Przedmiar robót - instalacja elektryczna 6.2. 2.2. montaż i uruchomienie klimatyzatora w pomieszczeniu nr 30, w segmencie F, 1 kondygnacja (parter), strona południowo - zachodnia, pomieszczenie centrali telefonicznej, który nie jest objęty dokumentacją projektową. 1) Opis przedmiotu umowy w zakresie nieobjętym dokumentacją projektową. Pomieszczenie należy wyposażyć w jednostkę wewnętrzna ścienną ASYG12LMCA Qch = 3000W oraz jednostkę zewnętrzna AOYG12LMCA Qg=4,o KW, Qch=3,4 kW, Ql ch/grz=0,97/1,02 kW - lub RÓWNOWAŻNE. Jednostka zewnętrzna powinna być zamontowana na ścianie szczytowej budynku obok jednostek zewnętrznych obsługujących serwerownie. Zasilanie z tablicy TK-o1 zlokalizowanej naprzeciwko pomieszczenia centrali telefonicznej. Odprowadzenie skroplin na zewnątrz. Pomieszczenia techniczne oznaczone w naturze numerem 30. 3. UWAGA!!! Przedmiary znajdujące się w treści załącznika nr 2. (dokumentacja) pełnią jedynie funkcje pomocnicze i nie posiadają charakteru dokumentacji projektowej. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie o wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 34 368 44 61. 5. Dostarczone w ramach umowy urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 6. ZASADY RÓWNOWAŻNOŚCI - Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach oraz szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. 7. O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 8. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 60 (sześćdziesiąt) - maksymalnie 72 (siedemdziesiąt dwa) miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia dostarczone i zamontowane w ramach umowy - kryterium oceniane. Zaoferowanie okresu rękojmi dłuższego niż 72 miesiące nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Rękojmia biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. 9. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej, dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, protokołów wykonanych sprawdzeń i pomiarów, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych urządzeń oraz instrukcji obsługi urządzeń. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 10. Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Ww. projekt umowy stanowi treść Rozdziału XVIII SIWZ. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane sądy 45331220-4 - instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 12. Wymagany termin wykonania zamówienia - 40 dni od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w ostatecznym terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004 - Sumy depozytowe Minister Finansów - Sąd Okręgowy w Częstochowie; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 5 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IR-260-10.2015 pn.: Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: RĘKOJMIA na wykonane roboty budowlane oraz materiały i urządzenia dostarczone i zamontowane w ramach umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach