Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych wewnętrznych w pokojach studenckich na korytarzach i pomieszczeniach kuchni oraz wykonanie robót zewnętrznych przy malowaniu ogrodzenia w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych wewnętrznych w pokojach studenckich na korytarzach i pomieszczeniach kuchni oraz wykonanie robót zewnętrznych przy malowaniu ogrodzenia w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych wewnętrznych w pokojach studenckich na korytarzach i pomieszczeniach kuchni oraz wykonanie robót zewnętrznych przy malowaniu ogrodzenia w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian CPV 45440000-3 roboty malarskie i szklarskie CPV 45410000-4 tynkowanie Zakres prac 1.roboty wewnętrzne w pokojach studenckich i korytarzach: - wymiana paneli podłogowych w czterech pokojach akademickich - malowanie emulsyjne ścian i sufitów w dziesięciu pokojach akademickich, - malowanie emulsyjne ścian i sufitów w stołówce, świetlicy i sekretariacie - wymiana ośmiu parapetów wewnętrznych w pokojach 2.roboty wewnętrzne w pomieszczeniach kuchni: - demontaż w całości pomieszczenia warstw podłoża oraz posadzki wierzchniej wykonanej z płytek podłogowych terrakoty - demontaż okładziny ściennej glazury - demontaż ścianek działowych z cegły gr. 12 cm - demontaż instalacji elektrycznej siłowej - demontaż instalacji gazowej - demontaż ciągów mechanicznej instalacji wentylacyjnej - wykonanie posadzki z płytek typu Gres np. Opoczno HYPERION porcellanato szkliwiony o klasie antypoślizgowości R 11 - wykonanie posadzki rulonowej typu TARKIET z homogenicznej wykładziny PCW np. Primo Premium wzmocnionej systemem PUR - uzupełnienie ścian działowych i zamurowanie części otworów drzwiowych - uzupełnienie tynku c/w - wymiana drzwi i ościeżnic 3.roboty zewnętrzne: -pomalowanie segmentów ogrodzenia i bramy wjazdowej na całości odcinka południowego Dopuszcza się użycie materiałów zamiennych o równoważnych parametrach technicznych, bądź lepszych. Szczegółowy zestaw prac do wykonania zawiera załączony przedmiar robót. Zaleca się by wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Na zamontowane wyroby budowlane należy przedstawić aprobaty techniczne oraz deklaracje zgodności. Na zastosowane materiały należy przed ich wbudowaniem uzyskać akceptację Zamawiającego. Odpady należy wywieść i zutylizować. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni wszelkie urządzenia zabezpieczające, oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych jest obowiązany opracować instrukcję bezpiecznego ich wykonania i zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót. Termin wykonania zamówienia: od 10 lipca do 31 sierpnia 2014r. Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach