Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część XIV tj. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy ul. Chełmońskiego 2 m.39, ul. Chełmońskiego 2 m.29, Al. J. Piłsudskiego 38 m.12, ul. Nowy Świat 18 m.13, ul. M.C. Skłodowskiej 13 m.47, ul. M.C. Skłodowskiej 7 m.45, ul. Żabia 14 m.51 w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część XIV tj. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy ul. Chełmońskiego 2 m.39, ul. Chełmońskiego 2 m.29, Al. J. Piłsudskiego 38 m.12, ul. Nowy Świat 18 m.13, ul. M.C. Skłodowskiej 13 m.47, ul. M.C. Skłodowskiej 7 m.45, ul. Żabia 14 m.51 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku i Wspólnoty Mieszkaniowe zgodnie z schematami stolarki i w ilościach jak w przedmiarze i jak na schematach tj. wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy ul. Chełmońskiego 2 m.39, ul. Chełmońskiego 2 m.29, Al. J. Piłsudskiego 38 m.12, ul. Nowy Świat 18 m.13, ul. M.C. Skłodowskiej 13 m.47, ul. M.C. Skłodowskiej 7 m.45, ul. Żabia 14 m.51 w Białymstoku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz wymiana okien drewnianych na okna z profili PCV zgodnie z zakresem zamówienia. 1.0. Zakres przedmiotu zamówienia: - dostarczenie i montaż okna z profili PCV w miejsce istniejącego okna zgodnie z dołączonymi schematami, - uszczelnienie styku okien z parapetami i z ościeżami od wewnątrz i zewnątrz, - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży okien i drzwi z odtworzeniem istniejącego stanu powierzchni ościeży, - reperacja - zachowanie lub wymiana parapetu zewnętrznego (uzupełnienie ubytków klejem budowlanym, silikonem), - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków ościeży wewnętrznych gładzią gipsową, - pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży i ścian 2 razy farbą emulsyjną na biało. 2.0. Konstrukcja : 2.1. okna i drzwi balkonowe - konstrukcja z profili PCV 6-komorowych w kolorze białym, - wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematami U, R/U, R, - szklenie pakietem o wsp. Us=1.1 W/m2K - szyba 4.16.4 TTS, - w oknach pakiet dwuszybowy z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną argonem oraz okucia obwiedniowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z funkcją mikrowentylacji, - klamki metalowe w kolorze białym, - w oknie zamontować nawiewnik ciśnieniowe samoregulujące w ilości 1 szt. na jedno pomieszczenie; 3.0. W skład usługi wchodzą n/w czynności: Okna i drzwi - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych, i drzwiowych, - ustalenie z najemcami lokali mieszkalnych terminu wymiany, - demontaż stolarki przewidzianej do wymiany, - montaż dostarczonych okien i drzwi obejmujący zamocowanie w otworach na dyble metalowe średnicy 10 mm i uszczelnienie pianką, - naprawa ościeży po demontażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni, odtworzenie pierwotnego stanu ościeży zewnętrznych, - uszczelnienie połączenia ościeżnic okien z ościeżami wewnętrznymi, - reperację zewnętrznego parapetu i ościeży (uzupełnienie ubytków), - wywóz zdemontowanej stolarki do utylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie będzie żądał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach