Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2014-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część XIII - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część XIII), tj. : Zadanie nr 1 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w mieszkaniach komunalnych 7,9,10,11,16,17,23,41,42,45,50,52,56,61,71,76,77,79 w budynku mieszkalnym przy ul. Rzymowskiego 40 w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym przy ul. Pułaskiego 119/18,101/17,99/8 oraz w budynku mieszkalnym przy Rzymowskiego 40/67 w Białymstoku. Zadanie nr 3 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym przy ul. Antoniuk Fabryczny 56/24 i 35, ul. Kalinowskiego 6A/3, ul. Ordonówny 4/60, ul. Tuwima 1/16,2/1,9/27, ul. Zagórna 11/95 i 17/18 w Białymstoku. Zadanie nr 4 Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowy Świat 12/6 w Białymstoku. Zadanie nr 5 Wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym przy ul. Warszawskiej 38 w Białymstoku - zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (części zamówienia). Zamawiającydopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, dwa, trzy, cztery lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 5. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę roboty oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę roboty oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3, 4) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę roboty oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4, 5) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę roboty oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - Zadanie nr 1 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w mieszkaniach komunalnych nr 7,9,10,11,16,17,23,41,42,45,50,52,56,61,71,76,77,79 w budynku mieszkalnym przy ul. Rzymowskiego 40 w Białymstoku. Uwaga wykonawcy ! Zamawiający w zakresie zadania nr 2,3,4,5 nie wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Szczegółową regulację dotyczącą wadium zawiera rozdział XI SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu lokalu mieszkalnego Nr 2 w budynku przy ul. Mikołaja Reja 51 oraz wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Północnej 22/18, ul. Wigierskiej 3/11, ul. Kościuszki 108, ul. Waryńskiego 11/1, ul. Kościuszki 97, ul. Konopnickiej 3A/3 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostawa, montaż stolarki i ślusarki w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część II.
Dodano: 2016-06-16 - Remont bieżący korytarza i pokoi na II piętrze w części mieszkalnej internatu.
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana stolarki drzwiowej i opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych i na korytarzach w Zespole Szkół Nr 1 w Grajewie.
Dodano: 2016-06-01 - Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż stolarki PCV, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część I.
Dodano: 2016-05-17 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - (Remont budynku Nr 61 na terenie JW. Skład Osowiec), Część 2 - (Naprawa pokrycia dachowego budynku Nr 33 na terenie JW. w Łomży)
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana stolarki drzwiowej do klatek schodowych szt. 12 i pomieszczeń gospodarczych szt. 7 oraz wymiana kaset domofonowych na cyfrowe w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach
Dodano: 2016-05-04 - Remont korytarza na parterze i na I piętrze w budynku szkoły.
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna drewniane w budynku użytkowym przy ul. Kościuszki 45 w Suwałkach wpisanego do rejestru zabytków pod Nr KI.WKZ.534/223/d/82 z dnia 05.02.1982 r. - szt. 20
Dodano: 2016-04-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Dodano: 2016-03-29