Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo -budowlanych w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku

Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Bartosza Głowackiego 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68-63-290 , fax. 0-14 68-63-290
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku
    ul. Bartosza Głowackiego 57 57
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68-63-290, fax. 0-14 68-63-290
    REGON: 85173315200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo -budowlanych w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Brzesku, w tym: - Roboty remontowo-budowlane posadzek korytarzy oraz biegów klatek schodowych, - Roboty remontowo-budowlane komina w segmencie południowo wschodnim. 1. W zakres prac związanych z robotami remontowo-budowlanymi posadzek korytarzy oraz biegów klatek schodowych wchodzi; - zerwanie powierzchni z masy lastrykowej, - położenie warstw wyrównawczych, - zagruntowanie podłoży, - położenie posadzek z płytek kamionkowych, - położenie cokolików z płytek kamionkowych, - malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych. Wyżej wymienione roboty będą obejmowały I i II piętro oraz klatki schodowe od strony południowej i północnej budynku szkoły. UWAGA ! Wykonawca wykona powyższy przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, wymaganiami technicznymi, częściowo z materiałów powierzonych przez Zamawiającego, tj. - płytek gresowych 33,3*33,3 w ilości 549,59 m2 , - płytek schodowych 33,3*33,3 w ilości 93,62 m2 oraz przy wykorzystaniu materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu, 2. W zakres prac związanych z robotami remontowo-budowlanymi komina w segmencie południowo wschodnim wchodzi; - zabezpieczenie terenu w rejonie wykonywanych robót - rozebranie obróbek blacharskich, - przygotowanie blachy z rozbiórki do dalszego użytku, - roboty rozbiórkowe komina, - przemurowanie komina z cegieł, - uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu - uzupełnienie obróbek blacharskich UWAGA ! Wykonawca wykona powyższy przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, wymaganiami technicznymi, wykorzystaniu materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w kosztorysach inwestorskich nakładczych - ślepych stanowiących załączniki nr 10 i 10A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej brutto za wykonanie zadania, oraz podaniem terminu wykonania zadania w tygodniach. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz projekt umowy. 2). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 5,6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 SIWZ. 3). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 4) Wykonanie zadania: - do 5 tygodni od dnia przekazania placu budowy 5) Dysponowanie minimum 8 pracownikami + 1 osobą z nadzoru Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona (za zgodność)przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów oznaczenie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami. Może to być np. kserokopia uprawnień i oświadczenie osoby z uprawnieniami, że w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę, podejmie ona obowiązki kierowania robotami w tej specjalności. b) aktualne zaświadczenie, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców lub wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 5 niniejszej SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, należy wykazać co najmniej 2 roboty o wartości 73.800,00 zł. każda. 2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (minimum 8 pracowników + jedna osoba z nadzoru), 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) załączników nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11. Informacja: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (ważne 6 m-cy). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (3 m-ce). c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ważne 6 m-cy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynka.ebrzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach