Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-218 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3689101
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 43/45 43/45
    42-218 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3689101
    REGON: 00001775600134
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19. 2. Roboty remontowo-budowlane obejmują następujący zakres rzeczowy robót: a) wymiana okien wykonanych z drewna klejonego, dwukolorowych /od zewnątrz brąz od środka białe/ wypełnionych szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 wraz z malowaniem ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych, b) uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych zewnętrznych kat.III na ościeżach okiennych, c) opalanie z farby olejnej parapetów zewnętrznych, d) dwukrotne malowanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 3. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót oraz sposób ich wykonania i odbioru zawierają: a) przedmiar robót - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) rysunki okien do wymiany - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) wzór umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 1 lit.b i lit.c mogą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 lit.a ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w pkt 1 oraz oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit.b,c ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.a ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit.a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: a) dokumenty wskazane w pkt 1 oraz oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, wskazane w pkt 2 składa każdy wykonawca, b) oświadczenie wskazane w pkt 3 w zakresie art.22 ust 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp wykonawcy składają łącznie, c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp. winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach