Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo- budowlanych w pomieszczeniach sal lekcyjnych i sanitariatu pawilonu A i B budynku szkoły

Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Czarnowiejska 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6864090 , fax. 014 6864090
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka
    ul. Czarnowiejska 44 44
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 014 6864090, fax. 014 6864090
    REGON: 85173313000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg2brzesko.emil.tnp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo- budowlanych w pomieszczeniach sal lekcyjnych i sanitariatu pawilonu A i B budynku szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo- budowlanych w pomieszczeniach sal lekcyjnych i sanitariatu pawilonu A i B budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku. Prace należy wykonać w terminie do 15.08.2009r. Zadanie obejmuje: 1. Remont sali lekcyjnej nr 104 pawilon A obejmujący: wymiana stolarki drzwiowej wejściowej malowanie sali wymiana instalacji elektrycznej wymiana nawierzchni podłogi remont węzła sanitarnego 2. Wymiana nawierzchni posadzki w sali nr 3 i 7 pawilon B obejmujący: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych ( płytki PCV) wyrównanie nawierzchni nałożenie nowej nawierzchni z tworzyw (rulonowe PCV) 3. Remont i modernizacja sanitariatu - I piętro - pawilon B obejmujący: demontaż urządzeń sanitarnych rozebranie nawierzchni płytek ściennych wymiana nawierzchni poziomej (lastrico) położenie izolacji poziomej położenie nowej nawierzchni z płytek na ściennych oraz podłogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) przedstawią wykaz wykonanych minimum 3 robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu prac remontowo - budowlanych odpowiadających rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości każdej z nich co najmniej 80 000,00zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ . 2. Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania zgodnie z art.24 ustawy. 3. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia. 4. Wszystkie zastosowane urządzenia i materiały przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania w zakresie obowiązujących norm, atestów i dopuszczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 4. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 5. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ 6. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy -załącznika Nr 11 SIWZ 7. Oryginał lub kserokopia potwierdzona pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, ( jeżeli nie wynika z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. 6. Wykaz wykonanych minimum 3 robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu prac remontowo - budowlanych odpowiadających rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości każdej z nich co najmniej 80 000,00zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ . 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje podmiotu wskazanego w załączniku nr 5 stwierdzające, że zamówienie, o którym mowa w załączniku zostało wykonane należycie, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wskazanego podmiotu). Przedkładane dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, - opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie. 8. Wykaz ( co najmniej 8 ) pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z podaniem kwalifikacji i uprawnień kadry, w tym technicznej biorącej udział w realizacji zamówienia. - zgodnie z załącznikiem Nr 9 SIWZ. 9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Zaakceptowany projekt umowy ( załącznik Nr 8 SIWZ )- zgodnie z załącznikiem Nr 11 SIWZ 12. Inne wypełnione załączniki, o których mowa w pkt.38 SIWZ. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg2brzesko.emil.tnp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach