Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową pomieszczeń magazynowych, pomieszczenia technicznego, oraz przebudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, przy ul. Kamińskiego 12 w Rzeszowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Kamińskiego 12

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową pomieszczeń magazynowych, pomieszczenia technicznego, oraz przebudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, przy ul. Kamińskiego 12 w Rzeszowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Kamińskiego 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: jest wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową pomieszczeń magazynowych, pomieszczenia technicznego, oraz przebudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, przy ul. Kamińskiego 12 w Rzeszowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Kamińskiego 12. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót: 1) Roboty budowlane w pomieszczeniach magazynowych oraz w pomieszczeniu technicznym polegających na: ujednolicenie poziomu posadzki w pomieszczeniu technicznym (węźle cieplnym), osuszeniu wszystkich pomieszczeń poprzedzone skuciem istniejących zawilgoconych tynków wewnętrznych i warstw posadzkowych, wykonaniu odwodnienia liniowego przed wejściem do pomieszczeń piwnicznych, wykonaniu drenażu opaskowego wewnątrz pomieszczeń, wykonaniu nowych posadzek wraz z izolacją termiczną i izolacją przeciwwilgociową ciężką, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian /metodą iniekcji/ i poziomej posadzek, wykonaniu wentylacji mechanicznej-wentylatory sterowane czujnikiem /higrosterowane, wykonaniu robót związanych z wymianą drzwi, wykonaniu robót wykończeniowych /tynki, posadzki, malowanie pomieszczeń/, 2) Roboty budowlane związane z demontażem istniejącego węzła cieplnego wymiennikowego dwufunkcyjnego a po zakończeniu robót budowlanych w pomieszczeniu technicznym i pomieszczeniach magazynowych, ponowny montaż wszystkich urządzeń węzła wcześniej zdemontowanych, 3)Roboty budowlane związane z przebudową - wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, polegające na: demontażu istniejących grzejników wraz z wspornikami, demontażu rur i armatury, wierceniu otworów w posadzkach i stropach (wyjście z kanału, wyjście na piętro), robotach montażowych w zakresie nowej instalacji C.O (grzejników, aparatu grzewczo - wentylacyjnego w pomieszczeniu sali gimnastycznej, armatury, rurociągów (rurociągi w szatni obudowane płytami gips- karton na konstrukcji stalowej)), oraz zamurowaniach, uzupełnieniach tynków, szpachlowaniu ścian, obsadzaniu nowych wsporników, malowaniu ścian (za powierzchnią grzejników), wykonaniu ażurowej zabudowy grzejników w sali gimnastycznej oraz ciągach komunikacyjnych, przywróceniu posadzki do stanu pierwotnego (że szczególnym uwzględnieniem nowych posadzek w ciągach komunikacyjnych i sali gimnastycznej), zamontowaniu dwóch nawietrzników w sekretariacie szkoły oraz zamontowaniu w pomieszczeniu węzła oraz przyległych magazynach wentylatora kanałowego higrosterowanego.W tym należy przewidzieć wykonanie wszystkich robót branży elektrycznej i AKPiA związane z ponownym montażem węzła cieplnego. Uwaga Wykonywanie robót, odbywać się będzie w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace, w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie szkoły od godziny 1500, o ile Dyrektor Szkoły nie uzgodni innego czasu wykonywania robót, za wyjątkiem okresu wakacyjnego. 3.Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji . Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi załączony do specyfikacji projekt umowy. Przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią samodzielnej podstawy do wyceny, przy wyliczaniu ceny winne być brane pod uwagę łącznie z pozostałymi dokumentacjami projektowymi i specyfikacjami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do dnia składania ofert do godziny składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie nr rachunku: 26 1240 1792 1111 0010 0486 8652 Sumy depozytowe Urzędu Miasta Rzeszowa. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach