Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg gminnych na terenie Gminy Bytoń

Urząd Gminy w Bytoniu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-231 Bytoń, Bytoń 72
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 2851317 , fax. 0-54 2851317
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bytoniu
    Bytoń 72 72
    88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 2851317, fax. 0-54 2851317
    REGON: 00099449500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbyton.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg gminnych na terenie Gminy Bytoń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg gminnych na terenie Gminy Bytoń, z podziałem na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Ludwikowo-Stefanowo km 0+000 - 1+535, polegającej na: - oczyszczeniu, obustronnym przedłużeniu wraz z wykonaniem ścianek czołowych istniejącego przepustu z rur betonowych ? 60, na rowie melioracyjnym, - mechanicznym wyprofilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm, - wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm, - wyprofilowaniu podbudowy tłuczniowej mieszanką mineralno-bitumiczną II standardu w ilości 75 kG/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej I standardu, - wykonaniu nawierzchni zjazdów na drogi boczne i indywidualne z kruszywa łamanego przy grubości warstwy 15 (12) cm, - montażu barier sprężystych, stalowych na skrzyżowaniu z rowem melioracyjnym, - uformowaniu w gruncie z koryta oraz plantowaniu z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronnych poboczy gruntowych oraz ustawienie oznakowania pionowego. 2) Zadanie nr 2: wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi gminnej Stróżewo km 0+000 - 1+275, polegającej na: - wykonaniu przepustu z rur betonowych na rowie przydrożnym drogi wojewódzkiej, - mechanicznym wyprofilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni, - wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm, - wyprofilowaniu podbudowy tłuczniowej mieszanką mineralno-bitumiczną II standardu w ilości 75 kG/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej I standardu, - wykonaniu nawierzchni zjazdów na drogi boczne i indywidualne z kruszywa łamanego przy grubości warstwy 15 (12) cm, - uformowaniu w gruncie z koryta oraz plantowaniu z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronnych poboczy gruntowych oraz ustawienie oznakowania pionowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 22 czerwca 2009 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na dwa zadania lub 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na jedno z dwóch zadań
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami), w specjalności drogowej, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - jedna osoba z min. 5 letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), b) wykonał w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowy, przebudowy lub modernizacji drogi publicznej o wartości co najmniej 500.000 zł brutto, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: ­ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, c) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (należy wykazać maksymalnie 5 robót budowlanych), b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji; c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: ­ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbyton.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach