Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) dla Kontraktu pn. Rewitalizacja centrum starego miasta w Lidzbarku Warmińskim w ramach Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast Działania 4.2. - Rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury na lata 2007 - 2013

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) dla Kontraktu pn. Rewitalizacja centrum starego miasta w Lidzbarku Warmińskim w ramach Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast Działania 4.2. - Rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I). Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Rewitalizacja centrum starego miasta w Lidzbarku Warmińskim, który obejmuje ulice: część ul. Kasprowicza droga powiatowa nr 2709N, ulica Mickiewicza droga powiatowa nr 2719N, ulica Hoża droga powiatowa nr 2706N, ulica Ratuszowa droga powiatowa nr 2724N. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót (stanowiące część pomocniczą i informacyjną) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. II). Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC dla Robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999). III). Zakres robót obejmuje: 1). Branża drogowa: a). Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr 6 cm; rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr 6 cm z odzyskiem bruku kamiennego z podbudowy; rozebranie nawierzchni z brukowca z odzyskiem - ul. Hoża; rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm na ul. Hożej; rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm; rozebranie krawężników betonowych; rozebranie krawężników kamiennych; rozebranie obrzeży 8x30cm; rozebranie nawierzchni z płyt drogowych gr 15cm; b). Roboty ziemne drogowe: wykopy; c). Chodniki: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, podsypka piaskowa zagęszczona mechanicznie o gr. po zagęszczeniu 14cm, ułożenie płyt kamiennych 50x50cm gr. 5cm na podsypce piaskowej; krawężniki kamienne wystające na podsypce cementowo-piaskowej; krawężniki kamienne wtopione na podsypce cementowo-piaskowej; obrzeża granitowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej; d). Nawierzchnia drogi: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie geowłókniny, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 30cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25cm po zagęszczeniu, nawierzchnie z kostki granitowej 9/11cm szarej na 4 cm podsypce cem-piask.; e). Pieszo - jezdnia: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 15cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm po zagęszczeniu, nawierzchnie z kostki granitowej 9/11cm szarej (materiał z odzysku) na 4 cm podsypce cem-piask. f). Zjazdy do posesji, parkingi: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie geowłókniny, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 15cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25cm po zagęszczeniu, nawierzchnie z kostki granitowej 9/11cm szarej na 4 cm podsypce cem-piask. g). Dojazd z bruku kamiennego: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie geowłókniny, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 15cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm po zagęszczeniu, podsypka cem-piask. gr. 4cm po zagęszczeniu, nawierzchnie z bruku kamiennego 18/20cm szarej (materiał z odzysku). h). Powierzchnia utwardzona poza jezdnią: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 15cm po zagęszczeniu, podsypka cem-piask. gr. 4cm po zagęszczeniu, nawierzchnie z bruku kamiennego 18/20 cm szarej (materiał z odzysku). i). Roboty różne: regulacja pionowa studzienek i elementów uzbrojenia sieci (włazy, skrzynki, itp.); ustawienie barierek ozdobnych na chodnikach; ustawienie słupków ozdobnych w miejscach ograniczonego ruchu pojazdów; regulacja studzienek piwnicznych przy budynkach; j). Inwentaryzacja powykonawcza. 2). Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: a). Roboty ziemne: wykopy wykonywane koparkami na odkład; wykopy wykonywane ręcznie na odkład; pełne umocnienie ścian wykopów; zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem; podłoża pod kanały z materiałów sypkich. b). Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów: Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm wraz z próbą szczelności; Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm wraz z próbą szczelności; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m; Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu; Montaż rur deszczowych żeliwnych o śr. nom. 150 mm, montaż osadników deszczowych żeliwnych o śr. nom. 150 mm, obrobienie rury wpustowej deszczowej wraz z włączeniem do kanalizacji deszczowej; Studzienka chłonna o śr. 200 cm z łapaczem substancji ropopochodnych. 3). Branża sanitarna - wodociąg: a). Roboty ziemne: wykopy wykonywane koparkami na odkład; wykopy wykonywane ręcznie na odkład; pełne umocnienie ścian wykopów; zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem; podłoża pod kanały z materiałów sypkich. b). Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów: przyłącza z rur PE, PEHD zgrzewanych o śr. zewn. 40 mm wraz z zasuwami kielichowo-kołnierzowymi typu E ; sieci z rur PE, PEHD zgrzewanych o śr. zewn. 110 mm wraz z zasuwami i trójnikami; sieci z rur PE, PEHD zgrzewanych o śr. zewn. 160 mm wraz z zasuwami i trójnikami; hydranty pożarowe nadziemne o śr. 100mm; podłączenie do sieci wodociągowej wraz z dezynfekcją i próbą ciśnieniową. 4). Branża elektryczna: a). oświetlenie: Roboty demontażowe; demontaż opraw oświetleniowych i wysięgników; demontaż słupów oświetleniowych; demontaż kabli wraz z odkopaniem i zasypaniem wykopów. b). Budowa oświetlenia: kopanie ręcznie rowów dla kabli; ułożenie rur osłonowych DVK75; układanie kabli w rowach kablowych z nasypaniem warstwy piasku na dnie rowu; układanie kabli w kanałach zamkniętych; wykonanie uziomów układanych w rowach kablowych i pogrążanych mechanicznie; montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami ozdobnymi; montaż opraw oświetleniowych ozdobnych wraz ze wciągnięciem kabli i podłączeniem; badania i pomiary. c). Przebudowa sieci NN: kopanie ręcznie rowów dla kabli; ułożenie rur osłonowych z PCW; układanie kabli w rowach kablowych z nasypaniem warstwy piasku na dnie rowu; montaż muf przelotowych; przebudowa istniejącego ZK; badania linii kablowej N.N; wytyczenie i pomiar powykonawczy. 5). Branża telekomunikacyjna: przebudowa sieci telekomunikacyjnej; likwidacja ciągów kanalizacji kablowej z bloków betonowych; mechaniczna rozbiórka studni kablowych; Budowa kanalizacji kablowej z rur RHDPE 110/6,3 oraz A110PS; Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, typ SKR-2; Mechaniczne wciąganie kabla o śr. do 30 mm w powłoce termoplast. do kanalizacji kablowe; Montaż złączy przelotowych kabli wypełnionych ułożonych w kanalizacji kablowej z zastosowaniem pojedynczych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 10 parach, o 30 parach i 100 parach; Pomiary końcowe prądem stałym kabla o 10 parach, o 30 parach i 100 parach; Pomiary tłumienności skutecznej przy jednej częstotliwości kabla o 10 parach, o 30 parach i 100 parach; Pomiary tłumienności zbliżno - i zdalnoprzenikowej przy jednej częstotliwości kabla o 10 parach, o 30 parach i 100 parach. 6). Tablice informacyjno - pamiątkowe: Zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 1 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 1 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie - Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007-2013, adres strony internetowej: http://www.rpo.warmia.mazury.pl).7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III, IV, V niniejszej SIWZ - dokumentacji projektowej wraz z załącznikiem graficznym Plansza zbiorcza sieci, plan sytuacyjny - nr 1 i nr 2 określające zakres robót przewidzianych do wykonania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach (stanowiących część informacyjną i pomocniczą) będącymi integralną częścią niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1).Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł słownie: (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Nr 64 2030 0045 1110 0000 0237 5550. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - Rewitalizacja centrum starego miasta w Lidzbarku Warmińskim. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć w odrębnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - w pok. 206 sekretariat. 4). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5). Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art 46 ust. 4a ustawy. 6). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7). Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8). Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10). Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11).W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach