Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-978 Kraków, Os. Szkolne 37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 32 101,102 , fax. 12 68 32 100
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
    Os. Szkolne 37 37
    31-978 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 32 101,102, fax. 12 68 32 100
    REGON: 35162139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane przeprowadzone w części wschodniej budynku os. Szkolne 37, 31-978 Kraków użyczonej Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie na prowadzenie działalności statutowej. Budynek zlokalizowany jest w obszarze urbanistycznym Nowej Huty wpisanym do rejestru zabytków (A-1132). Roboty budowlane, które opisano poniżej stanowią kontynuację robót objętych pozwoleniem na budowę (decyzja Prezydenta Miasta Krakowa nr 304/09) i przeprowadzane będą w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie objętym załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA 1.Adaptacja pomieszczenia pod tarasem od strony ul. Bulwarowej na magazyn w tym: 1.1 Zabudowa ścianki rozdzielającej pomieszczenie - rys A-7 1.2 Malowanie pomieszczenia w części OKE - rys. A-7 1.3 Odwodnienie przed pomieszczeniem pod tarasem - rys. A-7 2. Wykonanie chodników przed schodami tarasu - rys. A-8 3. Roboty na części dachu budynku -rys.Z-1, A-11 w tym: 3.1 Wymiana pokrycia dachu 3.2 Renowacja kominów i wywiewek wentylacyjnych 3.3 Wymiana instalacji odgromowej 3.4 Wywóz gruzu, utylizacja papy, wykonanie daszków zabezpiecz., wzmocnienie posadowienia skraplaczy klimatyzatorów 4. Ocieplenie strychu - zgodnie z projektem wełna mineralna 20 cm, podejście do włazu dachowego warstwa zbrojonej posadzki cementowej na styropianie, po uprzednim usunięciu zbędnego gruzu i śmieci - rys. Z-1, A-11 5.Wykonanie ogrodzenia terenu - rys. Z-1, A-11 (UWAGA: Całość dokumentacji projektowej dotycząca części budynku, w którym prowadzone będą roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem dostępna jest do pobrania, w przypadku takiej konieczności, na stronie www.oke.krakow.pl - zamówienia publiczne - przetarg na roboty budowlane z 2009 r.) Opis robót do wykonania. 1. Adaptacja pomieszczenia pod tarasem od strony ul. Bulwarowej na magazyn: 1.1. Zabudowa ścianki oddzielającej część OKE od części wykorzystywanej przez ZSM - płyta GK ognioodporna na rusztach metalowych. 1.2. Malowanie pomieszczenia. 1.3. Wykonanie odwodnienia liniowego przed pomieszczeniem pod tarasem, z wymianą przykrycia włazu nastudziennego. 2. Wykonanie chodników przed schodami na taras polegający na rozebraniu istniejących fragmentów chodnika, wykonaniu nowej podbudowy i ułożeniu nowej nawierzchni. 3. Roboty dachowe na części budynku użytkowanego przez OKE w Krakowie w tym: 3.1. Wymiana pokrycia dachu polegająca na: 1) rozbiórce istniejącego pokrycia z papy; 2) rozebraniu obróbek blacharskich; 3) zerwaniu zmurszałego podłoża betonowego - ok. 15 % powierzchni dachu; 4) uzupełnieniu podłoża betonowego; 5) wykonaniu niezbędnych obróbek blacharskich; 6) zagruntowaniu podłoża roztworem asfaltowym; 7) pokryciu dachu dwoma warstwami papy: podkładową o grubości nie mniejszej niż 3,5 mm i nawierzchniową o grubości 5,2 mm (do wykonania pokrycia papowego należy zastosować papy zgrzewalne modyfikowane SBS, europejskiej generacji- wg zharmonizowanej normy PN-EN 13707+Aneks A2:2009); 8) wykonaniu obróbek wokół kominów z papy nawierzchniowej , zakończonych listwami systemowymi i wypełnieniu szczelin kitem trwale plastycznym. 3.2. Renowacja kominów i wywiewek polegająca na: 1) naprawie czapek kominowych, 2) odbiciu i uzupełnieniu tynków na ścianach pionowych kominów, 3) zagruntowaniu podłoża emulsją gruntującą, 4) przyklejeniu warstwy siatki na ścianach z zastosowaniem narożników, 5) wykończeniu wyprawą cienkowarstwową akrylową, 6) założeniu siatek przed ptakami na otworach wentylacyjnych, 7) wymianie rur wywiewnych żeliwnych na rury wywiewne PCV, 8) oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym istniejących elementów metalowych. 3.3. Wymiana instalacji odgromowej polegająca na: 1) demontażu istniejącej instalacji na części budynku użytkowanego przez OKE, 2) wykonaniu nowej instalacji (zwody poziome i pionowe, uziom powierzchniowy), 3) wykonaniu pomiarów wraz ze sporządzeniem protokołu. Wymiana instalacji piorunochronnej na dachu budynku os. Szkolne 37 w części użytkowanej przez OKE w Krakowie powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami i normami wraz ze sprawdzeniem pomiarami instalacji piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń i osprzętu. Po wymianie instalacji piorunochronnej wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, którą stanowią: metryka urządzenia piorunochronnego oraz protokół pomiarów instalacji odgromowej tj. pomiar rezystancji uziomów, pomiar całości instalacji, pomiar ciągłości instalacji oraz schemat ogólny. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia kontrolno- pomiarowe w zakresie objętym zamówieniem. 3.4. Wywóz gruzu, utylizacja papy, wykonanie daszków zabezpieczających na czas robót na dachu oraz wykonanie wzmocnienia pokrycia dachowego w miejscu posadowienia 8 szt. skraplaczy urządzeń klimatyzacyjnych typu Split. 4. Ocieplenie stropodachu płytami gr. 20 cm z wełny mineralnej, polegające na: 1) usunięciu gruzu i śmieci z powierzchni podlegającej ociepleniu, 2) zabezpieczeniu podłóg folią, 3) rozłożeniu i przymocowaniu izolacji z wełny mineralnej, 4) wykonaniu zbrojonej posadzki cementowej na warstwie styropianu stanowiącej przejście do włazu dachowego. 5. Wykonanie ogrodzenia terenu ograniczającego dostęp przypadkowych osób do tarasu stanowiącego wejście do OKE w Krakowie, wg schematu - Projekt zagospodarowania terenu rys. nr Z-1 - załącznik A do SIWZ, polegające na: 5.1. Posadowieniu słupków systemowych ogrodzenia w stopach betonowych i montażu przęseł systemowych. 6.2. Montażu bramy podwójnej systemowej na gotowych słupkach. 6.3. Montażu bramki systemowej na gotowych słupkach. System panelowy typu Nylofor 3D z prętów zgrzewanych punktowo (średnica prętów ogrodzenia min. 5 mm), lub równoważny pod względem wizualnym, funkcjonalnym oraz jakości zastosowanych materiałów. Całość zabezpieczona antykorozyjnie: ocynkowanie + powłoka poliestrowa. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach, specyfikacji technicznej lub innych dokumentach wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie zastosowanych materiałów i urządzeń - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają ich parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych od wskazanych. B. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Do zadań Wykonawcy realizowanych w ramach niniejszego zamówienia należy w szczególności: 1.1. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, decyzjami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 1.2. wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, wskazanych w dokumentacji lub im równoważnych oraz wykorzystywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie (zastosowane materiały muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz certyfikaty p. poż. -gdy są wymagane). Stosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach i szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru robót oraz zgodne z właściwymi przepisami, aprobatami technicznymi i dokumentami technicznymi; 1.3. dostarczenie i wbudowanie w czasie realizacji zamówienia materiałów i urządzeń w ilościach i rodzajach wynikających z załączonych przedmiarów, jak również wynikających z opisanego zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku pominięcia ich w przedmiarach, co należy uwzględnić w kosztorysach ofertowych i w cenie ofertowej; 1.4. przejęcie od Zamawiającego terenu robót budowlanych; 1.5. zabezpieczenie robót pod względem BHP oraz bezpieczeństwa osób trzecich i wpływów atmosferycznych; 1.6. wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie wskazanym w umowie; 1.7. ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy; 1.8. ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego; 1.9. wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób aby nie dezorganizować pracy osobom zatrudnionym w budynku i nie utrudniać funkcjowania instytucji korzystających z nieruchomości i jej najbliższego otoczenia; 1.10. dostarczenie na własny koszt i ryzyko w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy wszelkich niezbędnych materiałów, wyposażenia technicznego i sprzętu oraz zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego personelu i nadzoru do sprawowania funkcji kierownika budowy; 1.11. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych testów i pomiarów oraz przygotowanie dokumentacji odbiorowej i kosztorysów powykonawczych stanowiących podstawę do wypłaty wynagrodzenia. 1.12. zgłaszanie - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - do dostawców mediów faktu remontu instalacji dla tych mediów oraz spowodowanie przyłączenia wyremontowanych instalacji do istniejących systemów pomiarowych i sterujących, a także spowodowanie zamontowania i zaplombowania systemów pomiarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za istniejące systemy pomiarowe i sterujące dla zainstalowanych przez dostawców na terenie budowy mediów oraz za naruszenie plomb i innych zabezpieczeń tych systemów, od dnia przejęcia terenu prac od Zamawiającego do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia i zmiany decyzji, co do zakresu wykonywanych robót przed rozpoczęciem ich wykonywania. Zmniejszenie zakresu realizowanych robót wymienionych w SIWZ nie może być podstawą do żadnych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty (materiały wraz z robocizną) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 5 lat. Na dostarczone materiały i urządzenia w ramach wykonywanych robót - gwarancja taka, jaką dają ich producenci. 4. Za niewłaściwe wykonanie zamówienia przewiduje się kary umowne na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem oferty, dokonanie z należytą starannością wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką, charakterem i uwarunkowaniami mogącymi dotyczyć realizacji zamówienia. Zamawiający nie uwzględni żadnych zarzutów Wykonawcy w czasie realizacji zamówienia, wynikających z nieznajomości przez Wykonawcę specyfiki, charakteru i zakresu robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia w czasie wizji lokalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach