Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku A O/ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18b 18b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
    REGON: 00001775600499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku A O/ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku A O/ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5 Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Liczba części 3. Część nr 1 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Centrum Obsługi Telefonicznej w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18B 2)Remontowane pomieszczenia to pokoje biurowe, socjalne, ciągi komunikacyjne. Zakres remontu obejmuje: -rozebranie posadzek z płytek ceramicznych -rozebranie posadzek z deszczułek -rozebranie posadzek z PCV -rozebranie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych -demontaż opraw oświetleniowych -wykonanie zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych - wykonanie wylewek samopoziomujących, - wykonanie posadzek w pokojach biurowych z dywanowych na posadzki PCV, - malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. 3)Wykonawca na zrealizowany zakres zamówienia udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych potwierdzonego pisemnym protokołem odbioru robót końcowych. 4)Wykonawca uwzględni również w ofercie koszt wyniesienia, zabezpieczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem wszelkich mebli i wyposażenia. 5)Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników zamawiającego. Roboty budowlane prowadzone będą równolegle z rozbudową okablowania elektryczno- logicznego, dlatego zamawiający wymaga koordynacji pomiędzy wykonawcami. 6)Na czas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zawrzeć i utrzymać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy. Suma gwarancyjna ubezpieczenia OC nie może być niższa niż kwota brutto zaoferowana za wykonanie zamówienia na jeden i wszystkie wypadki. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przed przejęciem terenu budowy przedłoży zamawiającemu opłaconą polisę lub inny dokument, potwierdzający powyższe ubezpieczenie. Cześć nr 2 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Centrum Obsługi Telefonicznej w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18B w zakresie rozbudowy okablowania elektryczno-logicznego. 2)Zakres remontu obejmuje: -podłączenie sieci telefonicznej VoIP do stanowisk konsultantów w Centrum Obsługi Telefonicznej - budowę dwóch wydzielonych linii zasilających gniazda elektryczne z obwodu administracyjnego przeznaczone do podłączenia stołów konsultantów wyposażonych w system elektrycznej regulacji wysokości. - rozbudowę tras kablowych dla okablowania strukturalnego; - wymianę koryt kablowych PCV zamontowanych w posadzce na metalowe. - rozbudowę istniejącej szafy zakończeń kablowych w serwerowni; - rozbudowę okablowania strukturalnego kat. 6e; - instalację elementów pasywnych punktach dystrybucyjnych; - instalację punktów elektryczno- logicznych i punktów elektrycznych; - rozbudowę istniejącej elektrycznej tablicy rozdzielczych obwodów administracyjnych; Prace remontowe muszą być wykonane w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania komórek organizacyjnych zamawiającego. Prace powodujące przerwę w funkcjonowaniu sieci komputerowej należy wykonywać wyłącznie od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 6.00. Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem wykonawczym. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie Certyfikatu Systemu Okablowania Strukturalnego wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego potwierdzającego udzielenie 25 letniej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie komponentów sieci logicznej dostarczonych przez producenta oraz zabudowanych z nich systemów okablowania. Wykonawca dostarczy zamawiającemu Certyfikat w terminie 2 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. Certyfikat musi zawierać zobowiązanie producenta, że w przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego koszt naprawy lub wymiany elementów systemu okablowania nie będzie obciążał użytkownika systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. 4)Wykonawca na zrealizowany zakres zamówienia udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych potwierdzonego pisemnym protokołem odbioru robót końcowych. 5)Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników zamawiającego. Roboty budowlane prowadzone będą równolegle z rozbudową okablowania elektryczno- logicznego, dlatego zamawiający wymaga koordynacji pomiędzy wykonawcami. 6)Na czas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zawrzeć i utrzymać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy. Suma gwarancyjna ubezpieczenia OC nie może być niższa niż kwota brutto zaoferowana za wykonanie zamówienia na jeden i wszystkie wypadki. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przed przejęciem terenu budowy przedłoży zamawiającemu opłaconą polisę lub inny dokument, potwierdzający powyższe ubezpieczenie. Część nr 3 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5 2)Remontowane pomieszczenia to pokoje biurowe, socjalne. Zakres remontu obejmuje: - rozebranie posadzek z deszczułek, - rozebranie istniejącej wylewki cementowej, - zeskrobanie farby, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, -demontaż opraw oświetleniowych - wykonanie gładzi na ścianach i sufitach dla części pokoi biurowych, - wykonanie wylewek samopoziomujących, - wymiana posadzek w pokojach biurowych z dywanowych na posadzki PCV, -montaż opraw oświetleniowych - malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. 3)Wykonawca na zrealizowany zakres zamówienia udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych potwierdzonego pisemnym protokołem odbioru robót końcowych. 4)Wykonawca uwzględni również w ofercie koszt wyniesienia, zabezpieczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem, a po wykonaniu remontu wniesienia mebli biurowych do pomieszczeń remontowanych. W pomieszczeniu biurowym znajduje się średnio po 3 biurka, 4 stoliki, 4 krzesła i 4 szafy. 5)Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników zamawiającego 6)Na czas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zawrzeć i utrzymać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy. Suma gwarancyjna ubezpieczenia OC nie może być niższa niż kwota brutto zaoferowana za wykonanie zamówienia na jeden i wszystkie wypadki. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przed przejęciem terenu budowy przedłoży zamawiającemu opłaconą polisę lub inny dokument, potwierdzający powyższe ubezpieczenie. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, na kilka wybranych części lub na wszystkie części. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać: -w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia o których mowa w art.30 ust.2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - z należytą starannością w ich wykonaniu i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 4.Przyjęte w dokumentacji projektowej urządzenia i materiały, przywołane są z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i nie można tych elementów opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Należy je traktować jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą określenia/podania standardu. 5. Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych urządzeń i materiałów. Za równoważne zamawiający uzna urządzenia i materiały, których parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne będą co najmniej takie same lub lepsze od wymienionych w STWiOR oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie zamawiającemu, iż oferowane urządzenia i materiały są równoważne ze wskazanymi w STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany: 1)załączyć do oferty dokument wyszczególniający oferowane urządzenia i materiały równoważne, 2)załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, np. specyfikacje, karty katalogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert . 2. Wadium w wysokości Cześć nr 1 480 zł słownie:czterysta osiemdziesiąt złotych Część nr 2 700 zł słownie:siedemset złotych Część nr 3 330 zł słownie:trzysta trzydzieści złotych Wykonawcy składając ofertę na więcej niż jedną część, zobowiązani są do wniesienia wadium oddzielnie na każdą z części. Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze najkorzystniejszej oferty, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.Zamawiający wykluczy wykonawcę z udziału z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: bank PKO BP 53 1020 5590 0000 0402 9110 7017 na przelewie umieścić dopisek wadium - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku A O.ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5, część nr 6. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.2.2),2.3), 2.4), 2.5) należy składać: oryginał w ZUS O.Jasło ul. Rynek 18b Wydział AdministracyjnoGospodarczy pok.109 budynek A, a kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty. 7.Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formach określonych 2.2), 2.3), 2.4), 2.5) musi zawierać następujące elementy: określenie przedmiotu zamówienia określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (musi obejmować okres związania ofertą, początek od upływu terminu składania ofert) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancję lub poręczenie) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Jaśle ) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazywania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie beneficjenta na jego konto) płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności.) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). 8. Brak w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804) oraz z 2015r. poz.978 i 1240) jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 7 elementów, zamawiający będzie traktował jako nie wniesienie wadium co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach