Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Zakładu RTG i USG w Zakładzie Lecznictwa Ambulatoryjnego w Zawierciu - Przychodni Specjalistycznej w Zawierciu ul.Powstańców Śląskich 8

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 80
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722011 , fax. 032 6710614
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
    ul. Piłsudskiego 80 80
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722011, fax. 032 6710614
    REGON: 27627114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlazawiercie.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Zakładu RTG i USG w Zakładzie Lecznictwa Ambulatoryjnego w Zawierciu - Przychodni Specjalistycznej w Zawierciu ul.Powstańców Śląskich 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Zakładu RTG i USG w Zakładzie Lecznictwa Ambulatoryjnego w Zawierciu - Przychodni Specjalistycznej w Zawierciu ul.Powstańców Śląskich 8 obejmujących nastepujący zakres rzeczowy robót: - roboty budowlane i wentylacyjne - roboty elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, - aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej z a zgodność przez Wykonawcę, - Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt jak wyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, potwierdzone: - wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - należy wykazać wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie niniejszego przetargu i o wartości brutto co najmniej 50.000.zł każda, należyte wykonanie robót należy potwierdzić listami referencyjnymi lub protokołami odbioru robót - wykaz robót należy złożyć w formie oryginału, listy referencyjny lub protokoły odbioru robót w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę - wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz wymagane uprawnienia w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów - wykaz osób złożony w formie oryginału, uprawnienia i dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do - wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował złożone w formie oryginału Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone: - aktualną polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,-zł złożona w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym oświadczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone w formie oryginału, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej z a zgodność przez Wykonawcę, 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz wymagane uprawnienia w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów - wykaz osób złożony w formie oryginału, uprawnienia i dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez za zgodność przez Wykonawcę 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował złożone w formie oryginału 7. aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000-zł złożona w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - należy wykazać wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie niniejszego przetargu i o wartości brutto co najmniej 50.000zł każda, należyte wykonanie robót należy potwierdzić listami referencyjnymi lub protokołami odbioru robót - wykaz robót należy złożyć w formie oryginału, listy referencyjne lub protokoły odbioru robót w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialne poświadczenie określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlazawiercie.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach