Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jordanowo z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego z kanalizacją deszczową odprowadzona do rzeki Paklica oraz budowa 2 zjazdów na drogę powiatową

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66200 Świebodzin, ul. Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2
    66200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jordanowo z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego z kanalizacją deszczową odprowadzona do rzeki Paklica oraz budowa 2 zjazdów na drogę powiatową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jordanowo z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego z kanalizacją deszczową odprowadzona do rzeki Paklica oraz budowa 2 zjazdów na drogę powiatową W/w zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe i roztopowe do rzeki Paklicy, a część wód poprzez rozsączanie do ziemi. W zakres opracowanie weszła również budowa dwóch zjazdów z dróg wewnętrznych na drogę powiatową nr 1221F (dz. nr 509/2). W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty drogowe a) Roboty rozbiórkowe ogrodzeń z prefabrykowanych elementów żelbetowych – ok. 40,00 m2, b) Roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki betonowej – ok. 56,00 m2, c) Roboty rozbiórkowe krawężników, obrzeży, ław pod krawężniki – ok. 78,00 mb, d) Wywiezienie gruzu z rozbiórek j.w. na odległość do 10 km z utylizacją odpadów – ok. 14,624 m3, e) Wykonanie koryta o głębokości 41-50 cm – ok. 2 639 m2, f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 5km. grunt kategorii III – ok. 1 208,2 m3, g) Wykonanie warstwy podsypkowej z gruntu niewysadzinowego stabilizowanego cementem o grubości 15 cm – ok. 2 071 m2, h) Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku o grubości 10 i 15 cm – ok. 568 m2 i) Wykonanie warstwy podbudowy o grubości 15 i 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – ok. 2 345 m2, j) Przełożenie i wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników z kostki bet. szarej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. – ok. 2 262 m2, k) Wykonanie nawierzchni placu z betonowych płyt ażurowych typu MEBA / EKO gr. 10cm na podsypce piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem otworów piaskiem – ok. 116 m2, l) Plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 10 cm. – ok. 300 m2, m) Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, stojących i leżących „na płask” i krawężników o wymiarach 15x22 cm i oporników betonowych o wymiarach 12x25 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem – ok. 1 135 mb, n) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce cem.-piask. – 19 mb, o) Wykonanie ław betonowych pod ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej – ok. 1,02 m3, p) Odwodnienia liniowe z polimerobetonu o szerokości w świetle 15 cm wyposażone w żeliwny ruszt szczelinowy, na ławie z betonu – ok. 36,5 mb, q) Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych typu "AROT" Ø110 mm na głębokości do 1,1 m – ok. 142,50 mb, r) Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, gazowych – szt. 9, s) Ustawienie znaków drogowych – szt. 6, 2) Roboty sanitarne a) Wykopy pod kanalizację deszczową grunt na odkład i do wywiezienia – ok. 717,60 m3, b) Umocnienia ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi i stalowymi ściankami szczelnymi – ok. 1 450 m2 , c) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, poj. łyżki 0,60 m3, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 6 km – ok. 591,60 m3, d) Zasypywanie wykopów gruntem z wykopu i piaskiem z dowozu i zagęszczenie – ok.717,60 m3, e) Kanały z rur PVC–U SN8 DN 315 mm. – ok. 255 mb, f) Kanały z rur PVC–U SN8 DN 200 mm. – ok. 43 mb, g) Kanały z rur PVC–U SN8 DN 160 mm. – ok. 42 mb, h) Podbudowa z betonu klasy C12/15 o grubości 15 cm pod studnie kanalizacyjne – ok. 5,7 m3, i) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm i głębokości do 3,0 m, w gotowym wykopie z włazami żeliwnymi klasy D400 – szt. 14, j) Studzienki kanalizacyjne niewłazowe o średnicy 425 mm z rury karbowanej z PP lub PE z włazem klasy D400 – szt. 2, k) Studzienki ściekowe uliczne, betonowe o średnicy 500 mm, z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i wpustem żeliwnym z zawiasem i wiaderkiem na zanieczyszczenia – 15 kpl., l) Wykonanie kaskady zewnętrznej dwóch studni z rur PVC DN200 mm – 2 kpl., m) Separator substancji ropopochodnych NS 20 l/s zintegrowany z osadnikiem o poj. 2 000 litrów z GRP, 2 studzienki włazowe DN600 klasy D400, przymocowanie do płyt żelbet. taśmami z PP – 1 kpl., n) Perforowana rura rozsączająca zabezpieczona geowłókniną układana poziomo – ok. 9,5 mb, o) Rury ochronne z HDPE o średnicy 200 mm – ok. 4,5 mb, p) Rury ochronne z HDPE o średnicy 400 mm. – ok. 17,5 mb, q) Betonowy wylot prefabrykowany DN315 kanalizacji deszczowej zabezpieczony kratą stalową, osadzony w gotowym wykopie na podsypce piaskowej (wykop, zabezpieczenie i odwodnienie wykopu oraz podsypka piaskowa wliczona w roboty ziemne) – 1 szt., r) Umocnienie dna rzeki gabionami na geotkaninie – ok. 4,5 m2, s) Umocnienie skarp kostką betonową i kostką kamienną na podsypce cem.-piask. i betonowej – ok. 30 m2, 3. Roboty elektryczne a) Mechaniczne kopanie rowów i zasypywanie, o głębokości do 0,8 m i szerokości dna rowu do 0,4 m, dla kabli – ok. 335 m, b) Podsypka i nadsypka warstwy gr. 2 x 10cm piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m i nad kablem - ok. 335 m, c) Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 1,0 kg/m w rowach kablowych przykrytych folią kalandrowaną -YAKY 4x35 – ok. 194 mb, d) Układanie rur ochronnych z pcw o średnicy do 110,0 mm w wykopie - DVK110 – ok. 141 mb, e) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - YAKY 4x35 - ok. 141 mb, f) Obróbka na sucho kabli energetycznych wielożyłowych z żyłami aluminiowymi na napięcie do 1kv. zarobienie końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 – szt. 18, g) Wykopy ręczne o głębokości do 1,5 m wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych – ok. 9 m3, h) Ręczne stawianie słupów stalowych ocynkowanych wysokości 7,0m dla oświetlenia zewnętrznego wraz z ustawieniem betonowych fundamentów prefabrykowanych – 9 szt., i) Montaż wysięgnika rurowego o ciężarze do 15 kg na słupie - 9 szt., j) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – ok. 72 m, k) Montaż na słupie opraw drogowych typu LED do 48W - 9 szt., l) Montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 - złącza IZK - 9 szt., m) Mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych w gruncie kategorii III – ok. 12 m, n) Montaż szafy sterowniczej oświetlenia zewnętrznego – 1 szt., 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego Nr 180/2016 z dnia 17 czerwca 2016 r., w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Wojewody Lubuskiego Nr 144/2016 z dnia 11 października 2016 r., i w projekcie budowlano- wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A z Gorzowa oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu, i) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł, j) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, k) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, l) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od daty doręczenia kompletnego zawiadomienia. o) koszty wynikające z uzgodnień z poszczególnych branż, 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.03.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi gminnej w m. Jordanowo”. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi gminnej w m. Jordanowo ”. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach