Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66200 Świebodzin, ul. Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2
    66200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji. Zakres zamówienia określają granice działek o nr ewid. 310/3; 310/6; 311; 310/1; 258 obręb 0012 Ługów, jednostka ewid. Świebodzin-obszar wiejski, gmina Świebodzin. Przebudowywana droga obecnie posiada nawierzchnię gruntową miejscami utwardzoną kruszywem i gruzem. Wzdłuż pasa drogowego zlokalizowane są posesje z zabudowaniami mieszkalnymi i gospodarczymi, do posesji prowadzą zjazdy z kruszywa naturalnego i łamanego. Na drogę gminną, wewnętrzną prowadzą dwa zjazdy z drogi powiatowej nr 1242F. Droga powiatowa posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 6,0 m. W pasie drogowym drogi gminnej i powiatowej znajdują się słupy teletechniczne oraz słupy elektroenergetyczne, na których są zamontowane oprawy oświetleniowe. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: - ręczne karczowanie drzew, - mechaniczne karczowanie pni, - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych, - roboty ziemne, - podbudowy, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 2 215 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 67 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 40 m2, - odtworzenie istniejących nawierzchni z kostki brukowej betonowej z rozbiórki - ok. 25 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - ok. 6 m2, - plantowanie skarp - ok. 186 m2, - humusowanie i obsianie skarp trawą - ok. 55 m2, - umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi - ok. 55 m2, - ręczne malowanie oznakowania poziomego - ok. 3 m2, - ustawianie znaków pionowych - 4 szt., - ustawienie balustrady U-11a koloru żółtego - ok. 19 m, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm - ok. 361 m, - ustawienie krawężników betonowych obniżonych o wym. 15x22 cm - ok. 517 m, - ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 15x22 cm - ok. 119 m, - ustawienie krawężników betonowych z rozbiórki wystających - ok. 3 m, - ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25 cm - ok. 34 m, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 61 m, - ustawienie obrzeży betonowych z rozbiórki - ok. 3 m, - rozbiórka rurociągu i demontaż studni rewizyjnych, - kanały z rur PVC-U Ø315 mm SN8 - ok. 352 m, - kanały z rur PVC-U Ø160 mm SN8 - ok. 53 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø1000 mm - 15 szt., - studzienki kanalizacyjne Ø425 mm - 2 szt., - studzienki ściekowe betonowe Ø500 mm - 12 kpl. - rury ochronne z HDPE Ø200 mm - ok. 15,5 m, - rury ochronne z HDPE Ø400 mm - ok. 34,5 m, - rury ochronne dwudzielne typu AROT Ø110 mm - ok. 129,5 m, - regulacja pionowa studzienek - włazy kanałowe i zawory wodociągowe - 23 szt., - układanie kabli - ok. 170 m, - montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami - 5 szt., - montaż opraw oświetleniowych - 6 szt., - montaż szafy sterowniczej oświetlenia zewnętrznego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 167/2016 z dnia 10 czerwca 2016 r. i projekcie budowlano-wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe „SYSTEM A” Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp. oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł, k) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.03.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi w m. Ługów”. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi w m. Ługów”. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach