Przetargi.pl
Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Sulęcin, 69-211 Wędrzyn
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn
    69-211 Sulęcin, woj. lubuskie
    REGON: 080521018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- Rozebranie części budynku,- wymiana pokrycia dachu, - krycie dachu dwuwarstwowe papą termozgrzewalną,- montaż rynien i rur spustowych, - wymiana instalacji odgromowej,- demontaż bram garażowych wraz z ościeżnicą – 3 szt.,- montaż o obróbka bram garażowych harmonijkowych z naświetlem – 2 szt.,- wymiana okien na okna z PCV – 25 szt.,- wymiana drzwi wewnętrznych,- przeniesienie rozdzielni ZK,- wymiana instalacji elektrycznej, - montaż skrzynek rozdzielczych IP 65,- naprawa posadzki cementowej,- naprawa nawierzchni betonowej wjazdów do warsztatu,- malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną,- malowanie elewacji farbą emulsyjną,- ułożenie posadzki z płytek,- okładziny ścian łazienki z płytek,- wymiana instalacji co.,- wywóz złomu na magazyn SOI,- wywóz i utylizacja gruzu.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ;2) przedmiar, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;3) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.4. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Podane w dokumentach zamówienia parametry należy w takim przypadku traktować jako minimalne. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 3) W przypadku, gdy w dokumentach zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.4) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego w SWZ nazwy własne, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że „proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia” pod względem norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych..6. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji wskazanej w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 12 600,00 zł2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NBP oddział w Zielonej Górze nr 57 1010 1704 0060 0213 9120 3000z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 51/TP/2024- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański” Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynieg) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:1) wykaże że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami, które spełniają poniższe wymagania:• kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:• konstrukcyjno-budowlanej,• instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń sanitarnych,• instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę,z określonym w nim terminem ważności;Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. Zamawiający może żądać okazania do wglądu oryginałów wyżej wymienionych dokumentów.• co najmniej 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę przez cały okres trwania umowy tj. minimum 5 pracowników budowlanych realizujących niniejsze zadanie w tym 2 pracowników branży elektrycznej posiadających uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac związanych z obsługą, konserwacją, remontem, montażem oraz czynnościami kontrolno-pomiarowymi w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV2) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonałw sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia ( tj. roboty ogólnobudowlane), o wartości każdej z nich nie mniej niż: 600 000,00 zł brutto.Nie dopuszcza się sumowania wartości robót zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach