Gmina Małomice ogłasza przetarg
- Adres: 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 maja
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 3769027 , fax. +48 3769027
- Data zamieszczenia: 2024-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Małomice
Plac Konstytucji 3 maja
67-320 Małomice, woj. lubuskie
tel. +48 3769027, fax. +48 3769027
REGON: 970770391 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://malomice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wobec powyższego Zamawiający wymaga : wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami wynikającymi z § 10 załącznika do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w spawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych; Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia realizacji inwestycji pn. „Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów ” obejmujących między innymi wykonanie: - Miasteczka ruchu drogowego;- Małej architektury; - Wiaty edukacyjno-wypoczynkowej;- Placu zabaw z wyposażeniem;- Boiska o nawierzchni poliuretanowej do koszykówki i siatkówki 17,1 m x 30,1 m;- Placu do skoku w dal 378 x 660 cm;- Oświetlenia terenu; - Terenów zielonych i nasadzeń; - Komunikacji – chodników;Położenie, wielkość na załączonym PZT oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „Zaprojektuj i wybuduj ” tj. I etap – przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej – projekt budowlany i projekt techniczny wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych lub zgody właściwego organu oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów budowlanych i technicznych. Przedmiotowe zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu kompleksowej "Przebudowy terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów” należy realizować wg wytycznych określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym.Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4.3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, w której skład wchodzą :a. Projekt budowlany zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2020 r, ,poz. 1333 ze zmianami), b. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, c. Kosztorys, d. Uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, e. Uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót z uzyskaniem zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu,f. Haromonogram rzeczowo-finansowy;2) Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), a także zgodną z wszelkimi aktami obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów i powinna spełniać wymagania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu; 3) Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji;4) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń;5) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia; 6) Zapewnienie kierownika budowy, 7) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;8) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy;9) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej;10) Wykonanie robót budowlanych zgodnych z dokumentacją i pozwoleniami; 11) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;12) Zagospodarowanie terenu;13) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych;14) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4.4. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikającychz dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.4.5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o gorszych parametrach niż określone w projekcie.4.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy, dla przedmiotu zamówienia realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj". Wizję lokalną można przeprowadzić samodzielnie lub z przedstawicielem Zamawiającego po uprzednim umówieniu telefonicznym- tel. 68 3769027.4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.4.8. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak : 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych);2) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli :- wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie bądź przebudowie lub remoncie boisk o sztucznej nawierzchni o powierzchni 500 m2 każde lub jedno o powierzchni 800 m2. ,- dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia równoważne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-09-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa ścieżki rowerowej od ulicy Kilińskiego do jeziora Długie w ciągu ul. Poznańskiej w m. Rzepin
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa terenu przy blokach w Górczynie (dz. nr ewid. 519/1 oraz 518/8, obręb Górczyna).
Dodano: 2024-07-04