Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, Wolsztyńska 4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie
Wolsztyńska 4
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
REGON: 410207011 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2wschowa.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana instalacji elektrycznej w budynku głównym Szkoły podstawowej nr 2 we Wschowie- Etap 1.” 3. 2.Szkoła Podstawowa nr 2 we Wschowie , zlokalizowana jest we Wschowie, przy ul. Wolsztyńskiej nr 4. Obiekt składa się z dwóch sąsiadujących budynków – budynku głównego szkoły (4 kondygnacje) oraz nowszego budynku sali gimnastycznej (3 kondygnacje).Konstrukcja budynków jest murowana. Instalacja elektryczna w większości aluminiowa, 2 żyłowa, bez przewodu ochronnego. Lokalnie zmodernizowana instalacja miedziana.3.Przedmiot zamówienia (Etap 1) należy wykonać w dwóch częściach:3.1. W I części etapu 1. należy wykonać:- montaż trasy kablowej na poziomie parteru budynku- wykonanie przepustów oraz bruzd na poszczególne piętra- montaż rozdzielnic piętrowych bez wyposażenia 3.2. W II części etapu 1. należy wykonać:- ułożenie linii zasilających skrzynki piętrowej - montaż rozdzielnicy głównej z podłączeniem- montaż i uruchomienie wyłącznika przeciwpożarowego prądu.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ (odczytywana w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w ust. 4 powyżej, składającego się na Etap I robót budowlanych, będący przedmiotem zamówienia), na który to składają się następujące dokumenty:1) Projekt techniczny,2) STWiOR3) Przedmiar robót5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, przy czym przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie określa w sposób wyczerpujący zakresu świadczenia Wykonawcy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowe.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego rozliczania i odbioru robót oraz warunki gwarancji zostały opisane w projekcie umowy (Załączniku nr 8 do SWZ).6. Wymagany termin realizacji zamówienia:- I część etapu 1 prac od dnia podpisania umowy do 15 września 2024r., z tym że prace „ brudne” należy zakończyć do 30-08-2024r.,- II część etapu 1 prac - w okresie ferii szkolnych, tj. od 20-01-2025 r. do 31-01-2025r.Przez zakończenie realizacji danej części etapu 1 rozumie się dokonanie odbioru częściowego/ końcowego robót bez wad i usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na budowie /przebudowie /remoncie / modernizacji instalacji elektrycznej w budynku/budynkach o wartości, nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy.b) dysponuje/ będzie dysponował osobą skierowaną do realizacji zamówienia, pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą niezbędne uprawnienia, zgodne z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.Osoba wyznaczona na Kierownika robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.- zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019, poz.831) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r., poz. 334) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika robót, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa ścieżki rowerowej od ulicy Kilińskiego do jeziora Długie w ciągu ul. Poznańskiej w m. Rzepin
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa terenu przy blokach w Górczynie (dz. nr ewid. 519/1 oraz 518/8, obręb Górczyna).
Dodano: 2024-07-04