Przetargi.pl
Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 362 62 30 , fax. 68 362 62 41
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 68 362 62 30, fax. 68 362 62 41
    REGON: 970770623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich” polegające na: remoncie i przebudowie budynku urzędu gminy wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe w budynku użyteczności publicznej, przebudowie, nadbudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na budynekużyteczności publicznej oraz przebudowie polegająca na częściowej rozbiórce budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą techniczną.Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program InwestycjiStrategicznych. Promesa wstępna Edycja8/2023/8960/PolskiLad.Budynek administracji publicznej z trzema kondygnacjami nadziemnymi oraz poddaszem, częściowo podpiwniczony, dach dwuspadowy z dwiema lukarnami. Plan budynku oparty jest na kształcie litery T.Przewidziana rozbudowa budynku po obrysie, istniejących zewnętrznych ścianach budynków gospodarczych. Przewidziana jest nadbudowa części budynków gospodarczych.Również przewidziana jest przebudowa części budynku gospodarczego polegająca na częściowej rozbiórce. Z zachowaniem ściany zlokalizowanej przy granicy działki. Układ przestrzenny wewnątrz budynku został objęty opracowaniem. Projektowane jest drugie wejście do budynku umożliwiając wjazd/wejście do obiektu przez osoby niepełnosprawne, zaprojektowano podjazd. Przy wejściu do budynku zlokalizowany jest włącznik do wezwania i obsługi osoby niepełnoprawnej. Sygnał zostanie przekierowany do sekretariatu.W parterze rozbudowy przewidziane są pomieszczenia biurowe wraz z archiwum oraz pomieszczeniem do obsługi osoby niepełnosprawnej. W części istniejącej przewidziano, że istniejące wejście do budynku zostanie zachowane. Układ komunikacyjny zostanie zmieniony rozebrane zostaną schody wewnętrzne. Przejścia do pomieszczeń zostaną wydzielone korytarzami wewnętrznymi, które będą wentylowane grawitacyjnie z istniejących kominów murowanych. W prawej części budynku, przewidziana jest serwerownia oraz pomieszczenie dla informatyka. Również wydzielone są pomieszczenia pod kasę oraz pomieszczenie biurowe. Z uwagi na bezpieczeństwo, kasę należy wydzielić ścianą z drzwiami z zamknięciem, w celach bezpieczeństwa. Lewa strona budynku istniejącego będzie posiadała pomieszczenia biurowe. Przebudowane zostaną pomieszczenia higieniczno-sanitarne z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych oraz łazienka ogólnodostępna. Również przewidziano pomieszczenie socjalne jak i gospodarczo-socjalne dla osoby porządkującej obiekt. W tylnej części przebudowanego oraz rozbudowanego obiektu przewidziano pomieszczenia przeznaczone dla pracowników gospodarczych.Na piętro budynku dostaniemy sie nowoprojektowaną klatką schodową. W projektowanej części obiektu, przewidziana jest sala konferencyjna do max.46osób. Przy sali konferencyjnej zlokalizowane zostanie pomieszczenie pełniące funkcję aneksu kuchennego. W pozostałej części projektuje się pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno- sanitarne.Z korytarza zaprojektowano schody na poddasze użytkowe. Cześć istniejąca z przystosowaniem do pełnienia funkcji od lewej strony; cześć biurowa do obsługi petentów. Z prawej strony budynku; pomieszczenia przeznaczone pod sekretariat, pomieszczenia biurowe z przeznaczeniem dla wójta i jego zastępcy. Na poddaszu pomieszczenia strychowe oraz pomieszczenia biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11. Na opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna sporządzona przez Biuro Projektowe PROJEKT-BUD Andrzej Wesoły, ul. Podchorążych 39, 68-200 Żary. Obiekty objęte opracowaniem znajdują się w miejscowości Lipinki Łużyckie przy ul. Główna 9, gmina Lipinki Łużyckie, powiat żarski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszymSWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotycząceZdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków :Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.4.1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoa) co najmniej 1 (jedno) zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, to jest w zakresie którym było wykonanie prac polegające na: budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub remoncie i/lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł. brutto (słownie trzy miliony złotych brutto)2.4.2. wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2023, poz. 682 ze zm.). Potwierdzeniem spełnienia niniejszego warunku będzie wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:a) kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, upoważniające do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, będącą czynnym członkiem odpowiedniej Izby samorządu zawodowego, wykazującą się doświadczeniem zawodowym na co najmniej dwóch realizowanych zadaniach obejmujących budowę, rozbudowę, nadbudowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, do momentu odbioru końcowego;b) kierownikiem robót branży elektrycznej, - osoba która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, będącą czynnym członkiem odpowiedniej Izby samorządu zawodowego;c) kierownikiem robót branży sanitarnej- osoba która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych lub kanalizacyjnych lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, będącą czynnym członkiem odpowiedniej Izby samorządu zawodowego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach