Przetargi.pl
Termomodernizacja i zapewnienie dostępności budynku Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Zwierzynie

GMINA ZWIERZYN ogłasza przetarg

  • Adres: 66-542 Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZWIERZYN
    ul. Wojska Polskiego 8
    66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie
    REGON: 210966740
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i zapewnienie dostępności budynku Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Zwierzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach części I zamierzenia budowlanego należy wykonać:• Termomodernizacja budynku znajdującego się na działce o nr 182/2 obręb Zwierzyn• Wykonanie zagospodarowania terenu, • Remont wewnątrz obiektu,• Budowa nowych schodów,• Remont ganku,• Zapewnienie dostępności do budynku,• Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm według wzoru zawartego na stronach internetowych Rządowego Funduszu Inwestycji LokalnychSzczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach ww. zamówienia określa SWZ wraz załącznikami - dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. Zadanie polega na wykonaniu elementów zamieszczonych w przedmiarze prac zgodnie z dokumentacją projektową.Dodatkowo wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje meble biurowe według poniższego wykazu:A. Stół konferencyjny o wymiarach 160 x 180B. Biurko z pomocnikiem o wymiarach 200 x 210C. Kontener mobilny (3 szuflady +3 fronty) o wymiarach 50 x 55 x 57hD. Komoda (3 szuflady + 3 fronty) o wymiarach 144 x 40x122hE. Komoda (3 szuflady + 3 fronty) o wymiarach 144 x 40x122hF. Szafa (4 fronty) o wymiarach 90 x 40 x 200hG. 5 krzesełH. Fotel biurowyW ramach części II Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w zakresie kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczenia realizacji zadania. Nadzór i roboty budowlane w ramach powyższej inwestycji są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych . Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad sanitarnej i elektrycznej oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Usługi Nadzoru powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich robót objętych Umową z Wykonawcą robót i podwykonawcami oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramem realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz jakość robót zgodną z wymaganiami Zamawiającego.Inspektor nadzoru zapewni nadzór w branży sanitarnej, elektrycznej, drogowej i ogólnobudowlanej. Do zakresu funkcji inspektora nadzoru należeć będzie:A. Inicjowanie i przewodniczenie zebraniom w miejscu realizacji projektu - na temat postępów robót, a także sporządzanie i wydawanie protokołów z zebrań. Spotkania będą organizowanie co najmniej dwa razy w tygodniu łącznie z wpisem do dziennika budowy. B. Zamawiający informuje iż podczas wykonywania obowiązków inspektora nadzoru mogą wystąpić dodatkowe, awaryjne spotkania na którym obowiązkowo będzie obecny inspektor nadzoru. C. Minimum raz na dwa tygodnie spotkanie odbędzie się w formie rady budowy na którym musza być obecni inspektorzy z branży sanitarnej, elektrycznej, drogowej i ogólnobudowlanej.D. Udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót.E. Uzyskanie od Wykonawcy harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji i planu płatności i uzgodnienie z Zamawiającym.F. Kierowanie realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej w okresie trwania budowy oraz przekazanie jej Zamawiającemu po zakończeniu i rozliczeniu inwestycji.G. Zapewnienie w imieniu Zamawiającego pełnej usługi nadzoru inwestorskiego budowy i administracji projektu tzn. kontrolę, jakości i ilości, monitorowanie postępu i kosztów.H. Zatwierdzanie wniosków materiałowychI. Zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia projektu.J. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego.K. Uzgodnienie ewentualnych koniecznych zmian wynikłych podczas budowy z projektantem. L. Analiza kosztorysów koniecznych robót dodatkowych.M. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót.N. Wizytowanie budowy, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót.O. Wykonywanie, stosownie do przepisów Prawa budowlanego zadań inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25 i 26 prawa budowlanego),P. W imieniu zamawiającego egzekwowanie od Projektanta jego obowiązków wynikających z art.20 i 21 Prawa budowlanego.Q. Przeprowadzenie inspekcji końcowej i przygotowanie certyfikatu przejęcia, wykazu wad i innych dokumentów odpowiadających warunkom kontraktu.R. Wykonanie innych prac i usług przewidzianych obowiązującym prawem.S. Obsługa okresu gwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część IWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto.Część IIWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże pełnienie funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont budynku o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto, oraz wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach