Przetargi.pl
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, Kupiecka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3294419, , fax. 68 3202555
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Zielona Góra
    Kupiecka 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3294419, , fax. 68 3202555
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarami, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zapisami Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019.310). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr rachunku: 46 1020 5590 0000 0702 9420 7019. 4. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na „Modernizację budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29, znak sprawy: 510000/271/02/2019-ZAP”. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta): Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra. 5. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3.2 SIWZ, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć (listownie lub osobiście) w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65, pokój nr 5, zamieszczając na kopercie opis jak w pkt 3.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie wniesienie w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.13 SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 13.4 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć powyższy dokument osobno, podpisany przez przedstawiciela danego Wykonawcy, zgodnie z jego reprezentacją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach