Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania remontu chodnika i ciągu pieszo - jezdnego od strony frontowej szkoły i ciągu pieszo-jezdnego od strony parku osiedlowego przy likwidowanym śmietniku o łącznej powierzchni 940m2, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 5 w Dzierżoniowie.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania remontu chodnika i ciągu pieszo - jezdnego od strony frontowej szkoły i ciągu pieszo-jezdnego od strony parku osiedlowego przy likwidowanym śmietniku o łącznej powierzchni 940m2, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 5 w Dzierżoniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 5 objęte decyzją pozwolenia na budowę nr 302/2009 z dnia 26.05.2009 r. i dotyczące: 1) Rozbiórki chodnika o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, wzdłuż głównego budynku dydaktycznego, 2) Rozbiórki części ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, 3) Rozbiórki ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni tłuczniowej, 4) Rozbiórki krawężników i obrzeży, 5) Rozbiórki wymurowanego z kamienia śmietnika o wymiarach 2,5m x 4,7m i wysokości 120cm, wraz z podłożem betonowym i fundamentem, 6) Rozbiórki sprzed śmietnika, placu o wym. 3,4m x 6,1m o nawierzchni z płytek betonowych wraz z obrzeżami, 7) Rozbiórki utwardzenia betonowego przy ścianie szczytowej budynku małej sali gimnastycznej (naprzeciwko rozbieranego śmietnika), 8) Wykonania ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej gr. 8 cm o wzmocnionej konstrukcji, 9) Wykonania chodnika z kostki betonowej gr 6 cm wraz z podbudową, 10) Ułożenia ograniczenia ciągów pieszo-jezdnych z obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej i oporze z chudego betonu, 11) Ułożenia ograniczenia chodników z obrzeży betonowych 8x30x100cm na zaprawie cementowo-piaskowej z oporem z chudego betonu, 12) Wykonania opaski przy budynku z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm i szerokości 60 cm ograniczonej obrzeżem chodnikowym, 13) Regulacji do poziomu wykonywanej opaski przy budynku małej sali gimnastycznej naświetli i zsypów piwnicznych - 4 szt. 14) Zagospodarowania istniejących terenów zielonych w obrębie utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i chodnika poprzez rekultywację i niwelację terenu, wywóz nadmiaru ziemi, wzruszenie gruntu na głębokości co najmniej 10 cm, zagrabienie i obsianie trawą uniwersalną w ilości 0,3kg/m2. Świeży obsiew należy delikatnie zagrabić a następnie zawałować, 15) Dowiezienia ziemi urodzajnej na powstałe tereny zielone po robotach rozbiórkowych. Grubości ziemi urodzajnej nie mniejsza niż 10 cm, 16) Regulacji studni kanalizacyjnych zlokalizowanych w ciągach pieszo-jezdnych i chodniku, 17) Ułożenia na szerokości istniejącego wjazdu ppoż. krawężników drogowych najazdowych, na ławie betonowej. 2. Zakres robót został określony: 1) Na rysunku zagospodarowania terenu nr Z-01, 2) Kolorem niebieskim, granatowym i zielonym na rysunku zagospodarowania terenu nr Z-02, 3) W opisie technicznym część architektoniczno - budowlana, 4) W Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie zagospodarowania terenu. 3.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.1, zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia, 2) należytego utrzymania terenu budowy, w tym między innymi zapewnienie dojścia do szkoły, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5) niezwłocznego wyczyszczenia nawierzchni ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń, 6) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 7) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów składowania, 8) wywozu asfaltu z rozbiórki do Wałbrzycha i jego utylizacji, 9) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 10) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 11) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 12) przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 13) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 14) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 15) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach