Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn.: Poprawa dostępu do szkolnictwa wyższego oraz podniesienie jakości kształcenia w regionie w wyniku rozbudowy i wyposażenia obiektów PWSZ w Krośnie. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 5 Infrastruktura publiczna, Działanie 5.1 Infra-struktura edukacyjna, Schemat A Szkoły Wyższe - nr projektu WND-RPPK.05.01.00-18-014/09.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4375530 , fax. 013 4375511
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie
    Rynek 1 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4375530, fax. 013 4375511
    REGON: 37046837000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn.: Poprawa dostępu do szkolnictwa wyższego oraz podniesienie jakości kształcenia w regionie w wyniku rozbudowy i wyposażenia obiektów PWSZ w Krośnie. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 5 Infrastruktura publiczna, Działanie 5.1 Infra-struktura edukacyjna, Schemat A Szkoły Wyższe - nr projektu WND-RPPK.05.01.00-18-014/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych, polegających na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie obiektów kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie zlokalizowanych przy ul. Wyspiańskiego 20. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: I.Przebudowę i rozbudowę budynku dydaktycznego A i łącznika oraz nadbudowę budynku dydaktycznego A 1.Rozbudowa holu wejściowego głównego budynku dydaktycznego A W ramach rozbudowy przy wejściu do budynku od strony północno-wschodniej dobudowany zostanie wiatrołap o wymiarach zewnętrznych 4,04 x 6,85 m (w miejscu istniejących schodów) i wykonane zostaną nowe schody zewnętrzne (nawierzchnia kostka brukowa). Konstrukcja części dobudowanej tradycyjna murowana. 2.Przebudowa schodów zewnętrznych łącznika oraz budowa podnośnika dla NPS. W celu udostępnienia pomieszczeń dydaktycznych osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich przebudowie ulegną schody zewnętrzne prowadzące do łącznika między budynkami - istniejące schody żelbetowe zostaną rozebrane, nowe posiadać będą podest o szerokości 2,40 m pozwalający na swobodne manewrowanie wózkiem, Przy podeście zamontowana zostanie platforma KALEA typ B przeznaczona do transportu osób na wózkach. Dodatkowo przewiduje się pomiędzy biegami schodowymi dźwig pionowy platformowy. 3.Warunki gruntowo wodne. Na podstawie opinii geotechnicznej o warunkach posadowienia obiektów PWSZ w Krośnie opracowanej przez mgr inż. Stanisława Siwca w maju 2008 r stwierdzono, że podłoże geologiczne w miejscu planowanej dobudowy ma charakter złożony, budują go gliny i gliny zwięzłe pochodzenia zwietrzelinowego. Wody gruntowe występują w postaci wód zaskórnych podnoszących się w okresie opadów atmosferycznych. W projekcie przyjęto grunt o nośności qfn większe lub równe 0,1 MPa. W razie stwierdzenia w trakcie wykonywania wykopów gorszych warunków gruntowych niż założono w projekcie, fundamenty należy przeprojektować. 4.Sieci zewnętrzne. Z sieci zewnętrznych projektuje się jedynie wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu projektowanego wiatrołapu oraz z okolic fundamentu wykonanych pod platformę Kalea typ B dla NPS. Pozostałe sieci pozostawia się bez zmian. 5.Zakres prac do wykonania opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowo - kosztorysowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje w szczególności: a)Dobudowa wiatrołapu od strony północno- wschodniej (w miejscu istniejących schodów) i wykonanie nowych schodów zewnętrznych (nawierzchnia z kostki brukowej); b)Obłożone fasady wiatrołapu płytkami granitowymi; c)Przebudowa schodów zewnętrznych prowadzonych do łącznika między budynkami A i B; d)Rozebranie schodów żelbetowych, montaż podestu (2.4 m) dla niepełnosprawnych w obrębie łącznika budynków A i B; e)Wykonanie pochylni o spadku 7.5 % pomiędzy budynkami dydaktycznymi tj. A i B. Montaż platformy pionowej; f)Wykonanie nadbudowy o jedną kondygnację( II piętro); g)Rozebranie ścianek kolankowych, trzonów kominowych do poziomu stropu nad parterem; h)Wykonanie nowych ścian II piętra, stropu oraz nowej konstrukcji dachu wraz z ociepleniem wełną mineralną; i)Wymiana posadzki nad stropem I piętra; j)Wykonanie ociepleń ścian zewnętrznych II piętra (nowo projektowanego) - styropian; k)Wykonanie w pomieszczeniach II piętra ścianek działowych na profilach aluminiowych- system Rigips; l)Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych z PCV; m)Montaż balustrad ze stali nierdzewnej w nowo projektowanej nadbudowie; n)Montaż starki PCV dla II pietra; o)Montaż sufitów podwieszanych w poziomie stropu nad II piętrem p)Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych w poziomie II piętra -Wyposażenie sanitariatów sanitariatów niezbędne urządzenia sanitarne oraz uchwyty dla osób niepełnosprawnych. -Wykonanie robót wykończeniowych. -Wykonanie instalacji wewnętrznych. -wod. - kan. Cwu. -CO i ciepło technologiczne. -Wentylacji mechanicznej. -Elektrycznej zasilającej i oświetleniowej. -Połączeń wyrównawczych. -Specjalistyczna niskoprądowa. -Okablowanie strukturalne LAN. -System telewizji przemysłowej CCTV. -Teleinformatycznej. -Odgromowej. II.Przebudowę i rozbudowę budynku hali sportowej - budynek C 1.Rozbudowa budynku hali sportowej. W ramach prac modernizacyjnych i remontowych budynku hali sportowej przewidziane jest wyburzenie zewnętrznych schodów ewakuacyjnych zlokalizowanych przy ścianie szczytowej, w miejsce których dobudowany zostanie segment o wymiarach 7,20 x 25,60m, połączony z istniejącą halą w poziomie parteru i piętra. Na parterze przewidziano pomieszczenie magazynowe na sprzęt sportowy, dostępne bezpośrednio z hali oraz hol wejściowy, klatkę schodową i pomieszczenie biurowe dostępne z korytarza wewnętrznego hali. Na parterze przewidziano dwie umywalnie (dla dziewcząt i chłopców), magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia wc, wc z natryskiem dla niepełnosprawnych, oraz salę dydaktyczna. Na piętrze projektuje się dwie salki do ćwiczeń gimnastycznych (aerobik, gimnastyka korekcyjna itp.) dla max. dwudziestu osób, pomieszczenia wc, pomieszczenia dla trenerów, magazynek oraz hol i pokój biurowy. Zaplecze o długości 41,94 m projektowanej sali stanowią pomieszczenia szatni i sanitariatów zlokalizowane w obrębie istniejącego obiektu. Całość obsługuje wewnętrzna klatka schodowa będąca równocześnie klatką schodową ewakuacyjną dla pomieszczeń pomocniczych hali zlokalizowanych na piętrze. Wejście do projektowanego segmentu w poziomie piętra bezpośrednio z korytarza na w części piętrowej hali. Konstrukcja części dobudowanej tradycyjna murowana, kryta stropodachem wentylowanym. Nie przewiduje się podpiwniczenia obiektu. 2.Warunki gruntowo wodne : Na podstawie opinii geotechnicznej o warunkach posadowienia obiektów PWSZ w Krośnie opracowanej przez mgr inż. Stanisława Siwca w maju 2008 r stwierdzono, że podłoże geologiczne w miejscu planowanej dobudowy ma charakter złożony ,budują go gliny i gliny zwięzłe pochodzenia zwietrzelinowego. Wody gruntowe występują w postaci wód zaskórnych podnoszących się w okresie opadów atmosferycznych. W projekcie przyjęto grunt o nośności qfn większe lub równe 0,10 MPa. W razie stwierdzenia w trakcie wykonywania wykopów gorszych warunków gruntowych niż założono w projekcie, fundamenty należy przeprojektować. 3.Sieci zewnętrzne. Z sieci zewnętrznych projektuje się jedynie wykonanie kanalizacji deszczowej. Pozostałe sieci pozostawia się bez zmian. 4.Zakres prac do wykonania opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowo - kosztorysowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje w szczególności: a)Przebudowę podłużnych ścian zewnętrznych budynku obejmującą: -demontaż istniejącej stolarki okiennej; -rozebranie istniejących ścian zewnętrznych wykonanych z płyt warstwowych PW-8; -wykonanie na istniejącej podwalinie ściany podmurówki o wymiarach 24 x 24 cm z pustaków z betonu komórkowego; -montaż na istniejącej konstrukcji stalowej nowych ścian osłonowych budynku wykonanych jako ściany warstwowe z płyt warstwowych od wewnątrz i płyty OSB od zewnątrz; -montaż nowej stolarki okiennej; b)Obłożenie ścian płytami z korka ściennego, c)Remont posadzki sali sportowej polegający na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej d)Remont i przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni w poziomie parteru polegający na: -Wyburzenia ścianek wydzielających kabiny prysznicowe; -Rozebranie istniejącej posadzki i okładzin ściennych; -Wykonanie nowych ścianek wydzielających prysznice; -Poszerzenie istniejących otworów drzwiowych; -Wykonanie nowej instalacji wody wod.kan. obsługującej przebudowywane pomieszczenia sanitarne; -Wykonanie w obrębie przebudowywanych pomieszczeń nowej instalacji elektrycznej; -Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych w sanitariatów; -Wykonanie okładzin ściennych oraz posadzki z płytek ceramicznych; -Montaż urządzeń sanitarnych; -Malowanie sufitów i ścian; e)Remont i przebudowa pomieszczeń sanitariatów ogólnodostępnych w poziomie piętra polegający na: -Wyburzenia części ścianek działowych; -Rozebranie istniejącej posadzki i okładzin ściennych; -Wykonanie nowych ścianek działowych; -Poszerzenie istniejących otworów drzwiowych; -Wykonanie nowej instalacji wody wod.kan. obsługującej przebudowywane pomieszczenia sanitarne; -Wykonanie w obrębie przebudowywanych pomieszczeń nowej instalacji elektrycznej; -Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych sanitariatów; -Wykonanie okładzin ściennych oraz posadzki z płytek ceramicznych; -Montaż urządzeń sanitarnych; -Malowanie sufitów i ścian; f)Remont istniejącego stropodachu obejmujący: -Oczyszczenie istniejącej nawierzchni dachu z brudu i kurzu; -Likwidacja ewentualnych odparzeń warstw powłokowych dachu; -Zagruntowania istniejącego podłoża; -Ułożenie warstwy docieplającej stropodach przy użyciu styropapu; -Wykonanie warstwy zewnętrznej dachu z dwu warstw papy termozgrzewalnej; -Wykonanie nowych obróbek blacharskich; -Montaż nowych rynien i rur spustowych.; III. Wymianę okien zewnętrznych drewnianych w budynku dydaktycznym B 1.W ramach robót budowlanych należy wymienić stolarkę okienną w ilości 86 szt. okien o wymiarach w świetle muru 2,35 x 2,05 m. Należy stosować okna z PCV o współczynniku U zestawu szybowego mniejsze 1,1 Wxm2/K z wmontowanymi samoregulacyjnymi aluminiowymi nawiewnikami powietrza. Należy stosować nawiewniki ciśnieniowe z regulacją ręczną np. AEROVENT lub równoważne o przepływie powietrza 21 m3/h - 10 Pa każdy. W każdym oknie zamontować dwa nawiewniki o wymiarach 330 mm x 12 mm. W zakres prac wchodzi: - demontaż okien istniejących, - montaż okien z niepastyfikowanego PCV w ilości 86 szt. o wymiarach 2,35 x 2,05 m (sale dydaktyczne i pomieszczenia pomocnicze), Uwaga: wszystkie okna należy wykonać na wzór okien istniejących. Wymiary okien sprawdzić na budowie. 2.Wykonać nowe szpalety wraz z malowaniem w kolorze ścian i elewacji. 3.Wykonać obróbki blacharskie (parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej 0,7 mm malowanej proszkowo lub z blachy stalowej powlekanej 0,55 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 zł. (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Krosno nr 87 1240 4764 1111 0000 4866 3706 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Kwesturze PWSZ w Krośnie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, w pok. nr 11 . Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium (nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty). 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12 kwietnia 2010 r., do godz. 1000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy p. z. p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach