Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w szatniach, łazienkach i pomieszczeniach gospodarczych oraz remont schodów zewnętrznych na obiekcie Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w szatniach, łazienkach i pomieszczeniach gospodarczych oraz remont schodów zewnętrznych na obiekcie Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w szatniach, łazienkach i pomieszczeniach gospodarczych oraz remont schodów zewnętrznych na obiekcie Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28. Zakres prac przewidzianych do wykonania polega na wykonaniu kapitalnego remontu dwóch szatni nr 3 i 4 z przylegającymi do nich łazienkami w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz wymianie drzwi zewnętrznych hali sportowej wraz z remontem schodów. Branża budowlana szatnie i łazienki Całkowitej wymianie podlegają istniejące okładziny ścienne i podłogowe, stolarka okienna i drzwiowa oraz powłoki malarskie. Pomieszczenia szatni należy wyposażyć w nowe wieszaki i ławki. Wykaz robót budowlanych: rozbiórka ścianek działowych kabin i ścianki sanitariatu, skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych (glazura, terrakota), demontaż ościeżnic drzwiowych, poszerzenie otworów drzwiowych do gabarytów 90cm, obsadzenie nowych ościeżnic 90, dostawa i obsadzenie nowej stolarki drzwiowej łazienkowej o podwyższonym standardzie (wszystkie drzwi do pomieszczeń łącznie z wejściowymi powinny posiadać kratki wentylacyjne), wykonanie obudowy gipsowo kartonowej na stelażu wszystkich stalowych przewodów wentylacyjnych, (płyta g/k wodoodporna), wymiana kratek wentylacyjnych, sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej, zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych, wykonanie ścianek kabin natryskowych z gotowych szklanych elementów systemowych, wykonanie nowej podbudowy betonowej posadzek i ułożenie szkliwionych antypoślizgowych płytek z terrakoty, wykonanie nowych tynków c/w i przyklejenie płytek ściennych glazury, malowanie emulsyjne ścian i sufitów, malowanie olejne lamperii i rur stalowych, naprawa i konserwacja drewnianej obudowy rur. Branża elektryczna szatnie i łazienki Zakres prac polega na wymianie osprzętu elektrycznego typu oprawy, wyłączniki, gniazda. demontaż i montaż opraw, demontaż i montaż wyłączników, demontaż i montaż gniazd hermetycznych. Ze względu na specyfikę pomieszczeń wszystkie oprawy oświetleniowe, wyłączniki i gniazda wykonać jako hermetyczne typowe. Branża sanitarna szatnie i łazienki Obejmuje w obrębie łazienek i szatni: likwidację istniejących stalowych rur ciepłej i zimnej wody i wybudowanie w ich miejsce nowej sieci z rur PP, zdemontowanie żeliwnych grzejników c. o. i wymianę ich na grzejniki płytowe np. typu PURMO, całkowitą wymianę armatury sanitarnej tj. demontaż i montaż umywalek, muszli sedesowych, baterii prysznicowych i umywalkowych. Umywalki oraz baterie prysznicowe i umywalkowe wykonać o podwyższonym standardzie. Muszle sedesowe wykonać typu compact. Zmniejszeniu podlega ilość istniejących natrysków z ośmiu do czterech w każdej szatni. Podziału pomieszczeń, kabin, rozmieszczenie armatury, opraw oświetleniowych, wyłączników dokonać według lustrzanego odbicia wyremontowanych łazienek i szatni nr 1 i 2. Wykaz robót budowlanych w czterech pomieszczeniach gospodarczych Prace budowlane polegają na likwidacji pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby sauny. Należy dokonać następujących prac budowlanych: pomieszczenie sauny: podnieść istniejącą betonowa posadzkę o około 30 cm (podbudowa z piasku gr. 20 cm, posadzka cementowa gr. 10 cm) i ułożyć na niej płytki typu gres (lub terrakotę), otynkować ściany pomieszczenia i wykonać powłoki malarskie na ścianach i sufitach z farby emulsyjnej, pomieszczenie łazienki: skuć istniejące glazury, zlikwidować wannę betonową wykonaną w zagłębieniu podłogi i wyrównać posadzkę, otynkować ściany po zdemontowanych glazurach, ułożyć płytki podłogowe typu gress oraz pomalować całość pomieszczenia, dwa pomieszczenia magazynowe i hol: wymienić istniejące płytki PCV na gres (lub terrakotę) oraz pomalować całość pomieszczenia Rodzaj robót budowlanych: skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych glazura, terrakota płytki PCV, wykonanie nowej podbudowy betonowej posadzek, i ułożenie szkliwionych antypoślizgowych płytek z gresu lub terrakoty, wykonanie nowych tynków c/w, wymiana kratek wentylacyjnych, sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej, malowanie emulsyjne ścian i sufitów, malowanie olejne lamperii i rur stalowych. Drzwi i schody zewnętrzne hali sportowej Dokonać wymiany istniejących drzwi zewnętrznych w hali sportowej na drzwi PCV. Wykonać i zainstalować wewnętrzną stalowa kratę ochronną drzwi. Dokonać drobnych napraw i ułożyć płytki stopnicowe antypoślizgowe typu gres lub terrakota na spoczniku i biegu schodowym. Uwagi ogólne Zestaw prac do wykonania zawierają załączone przedmiary robót. Załączone przedmiary robót mają charakter informacyjny i nie są obligatoryjne dla Wykonawcy, mogą być traktowane tylko jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Na zamontowane wyroby budowlane należy przedstawić aprobaty techniczne oraz deklaracje zgodności. Wzornictwo, kolorystykę płytek ściennych i podłogowych oraz ścian należy ustalić z Zamawiającym. Na zastosowane materiały należy przed ich wbudowaniem uzyskać akceptację Zamawiającego. Odpady należy wywieść i zutylizować. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni wszelkie urządzenia zabezpieczające oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych jest obowiązany opracować instrukcję bezpiecznego ich wykonania i zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach