Przetargi.pl
Wykonanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty awaryjno-naprawcze wykonywane będą na kanałach, przykanalikach, przyłączach, wpustach ulicznych, studniach rewizyjnych, separatorach, piaskownikach, korytach spływowych, rowach otwartych i zbiornikach retencyjnych wraz z doprowadzeniem nawierzchni (jezdnia, chodnik, trawnik, pobocze) do stanu pierwotnego. Stan obecny: - długość istniejących sieci wraz z przykanalikami na terenie miasta Gdyni - ok. 320 km, - liczba studni rewizyjnych - 4600 szt., - liczba krat - 5200 szt., w tym 352 szt. nietypowe na Bulwarze Nadmorskim, - liczba piaskowników 47 szt., - długość koryt spływowych - 1360 m, - 2 przepompownie ścieków. W ostatnich latach z powodu awarii remontowano średnio w ciągu roku: 210 szt. wpustów ulicznych, 140 szt. studni rewizyjnych, 15 przykanalików, 1500 m kanałów w zakresie średnic 0,15m -1,6m. 2. Przewidywane szacunkowe zakresy rzeczowe i rodzaj robót określają przedmiary stanowiące załącznik nr 1b, 1c, 1d do siwz. Przewidywane szacunkowe ilości mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb stwierdzonych w terenie. 3. Roboty awaryjno-naprawcze będą wykonywane po ustaleniu ich zakresu z przedstawicielem Zamawiającego. Wstępny zakres i rodzaj zamawianych robót oraz terminy realizacji będą każdorazowo określane przez Zamawiającego poprzez wpis do dziennika robót awaryjno-naprawczych. 4. Rzeczywista ilość wykonywanych robót będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Przedmiary robót: - wpusty ściekowe uliczne - załącznik nr 1b do siwz, - studnie betonowe - załącznik nr 1c do siwz, - kanały rurowe - załącznik nr 1d do siwz, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 1e siwz, c) Rysunki techniczne - załącznik nr 1f do siwz. 6. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane 18 miesięcy gwarancji i rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót awaryjno-naprawczych. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac w zakresie robót nawierzchniowych, pod warunkiem wskazania ich nazwy i zakresu prac w ofercie (załącznik nr 8 do siwz). Pozostały zakres robót musi być wykonywany siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców, 8. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym, 9. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą łączność telefoniczną z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia (telefon komórkowy lub inne równoważne systemy łączności), b) Wykonawca zapewnieni samochód do wyjazdu przedstawiciela Zamawiającego wraz z osobą z uprawnieniami budowlanymi, której powierzono nadzór nad prowadzeniem prac ze strony Wykonawcy, na miejsce usuwania awarii w celu określenia zakresu robót do wykonania i następnie dokonania ich odbioru. (Zamawiający na podstawie doświadczeń z lat poprzednich przewiduje średnio 2 wyjazdy tygodniowo), c) Wykonawca przystąpi do robót w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia, d) Wykonawca będzie prowadził dziennik robót awaryjno-naprawczych, e) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać w trybie natychmiastowym Zamawiającemu zajęcia pasa drogowego w związku z koniecznością prowadzenia robót - zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji stanowiącej załącznik nr 4 do wzoru umowy, f) Wykonawca zabezpiecza miejsca prowadzenia robót w sposób zgodny z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, stanowiącą załącznik nr 3 do wzoru umowy, g) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia spraw formalnych, związanych z roszczeniami odszkodowawczymi, związanymi z kolizjami i wypadkami na sieci kanalizacji deszczowej i na jej obiektach inżynierskich, w ramach zawartego przez siebie ubezpieczenia, h) Wykonawca przekazuje wytworzone odpady powstałe w trakcie prowadzenia robót uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania ww. odpadów, i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wytwarzanych odpadów przy użyciu kart ewidencji oraz kart przekazania odpadów, j) Wykonawca zobowiązany jest do załączania do protokołu odbioru robót awaryjno-naprawczych potwierdzenia przekazania odpadów uprawnionym firmom (karty przekazania odpadów), k) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł, w każdym roku obowiązywania umowy. 10. Miejsce świadczenia robót budowlanych: Gmina miasta Gdyni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość roboczogodziny z narzutami (Rzn)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/kanalizacja
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach