Przetargi.pl
Budowę (w ramach etapu nr I) dwóch budynków wielorodzinnych typu socjalnego wraz z siecią ciepłowniczą i przyłączami: ciepłowniczym, wodnym, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznym, drenażu opaskowego oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Jezierzyce - Gmina Słupsk

Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 840 39 81 , fax. 0-59 842 92 54
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 840 39 81, fax. 0-59 842 92 54
    REGON: 77097722400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gtbs.slupsk.ug.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę (w ramach etapu nr I) dwóch budynków wielorodzinnych typu socjalnego wraz z siecią ciepłowniczą i przyłączami: ciepłowniczym, wodnym, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznym, drenażu opaskowego oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Jezierzyce - Gmina Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia to pierwszy etap inwestycji pn. -Wieloetapowa budowa zespołu budynków wielorodzinnych typu socjalnego o nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 wraz z przyłączami ciepłowniczym, wody, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, drenażu, wewnętrznej sieci telefonicznej i energetycznej oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Jezierzyce Gmina Słupsk na działkach nr 215, 10/24, 10/110, 10/24, 10/111, 10/14, 10/113, 10/120, 10/116, 10/126- objętej decyzją pozwolenia na budowę nr 777/11 z dnia 24 października 2011 r. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest budowa (w ramach etapu nr I) dwóch budynków wielorodzinnych typu socjalnego o numerach 1 (typ A) i 2 (typ B) wraz z siecią ciepłowniczą, przyłączami do budynków 1 i 2 ciepłowniczym, wodnym, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznym, drenażu opaskowego oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Jezierzyce - Gmina Słupsk na działkach nr 215, 10/24,10/14, 10/110, 10/111, w następującym zakresie: 1) Budowa budynku nr 1 (typ A) - zaprojektowanego jako parterowy, wielorodzinny (6-rodzinny) z nieużytkowym poddaszem w konstrukcji tradycyjnej murowanej: a) Wymiary: - 26,00 m x 9,40 m + dobudówka 3,00 m x 4,65 m + podcień 26,00 m x 1,60 m, - powierzchnia zabudowy 258,35 m2, - powierzchnia całkowita 258,35 m2, - kubatura brutto budynku przekrytego i zamkniętego 814,00 m3, - kubatura brutto budynku nie zamkniętego i zadaszonego 146,00 m3, - kubatura brutto razem 960,00 m3, b) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych: - mieszkanie -1- - powierzchnia użytkowa - 24,30 m2, - mieszkanie -2- - powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, - mieszkanie -3- - powierzchnia użytkowa - 44,46 m2, - mieszkanie -4- - powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, - mieszkanie -5- - powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, - mieszkanie -6- - powierzchnia użytkowa - 24,66 m2, Razem powierzchnia użytkowa - 195,96 m2, c) Zestawienie powierzchni pomieszczeń techniczno - gospodarczych: - pomieszczenie gospodarcze 7/1 - powierzchnia użytkowa - 4,96 m2, - pomieszczenie gospodarcze 7/2 - powierzchnia użytkowa - 5,07 m2, - Razem powierzchnia użytkowa - 10,03 m2, d) Obiekt wyposażony będzie w instalacje: elektryczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o., 2) Budowa budynku nr 2 (typ B) - zaprojektowanego jako piętrowy, wielorodzinny (12-rodzinny), z nieużytkowym poddaszem, w konstrukcji tradycyjnej murowanej: a) Wymiary: - 26,00 m x 9,40 m + dobudówka 3,00 m x 4,65 m + podcień 26,00 m x 1,60 m + dwie klatki schodowe zlokalizowane przy ścianach szczytowych, - powierzchnia zabudowy 299,95 m2, - powierzchnia całkowita 599,90 m2, - kubatura brutto budynku przekrytego i zamkniętego 1 550,00 m3, - kubatura brutto budynku nie zamkniętego i zadaszonego 265,00 m3, - kubatura brutto razem 1 815,00 m3, b) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych - parter: - mieszkanie -1- - powierzchnia użytkowa - 29,60 m2 (dla niepełnosprawnych), - mieszkanie -2- - powierzchnia użytkowa - 28,77 m2, - mieszkanie -3- - powierzchnia użytkowa - 39,10 m2, - mieszkanie -4- - powierzchnia użytkowa - 39,10 m2, - mieszkanie -5- - powierzchnia użytkowa - 33,80 m2, - mieszkanie -6- - powierzchnia użytkowa - 24,13 m2, Razem powierzchnia użytkowa - 194,50 m2, c) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych - piętro: - mieszkanie -1- - powierzchnia użytkowa - 29,47 m2 (dla niepełnosprawnych), - mieszkanie -2- - powierzchnia użytkowa - 28,77 m2, - mieszkanie -3- - powierzchnia użytkowa - 49,17 m2, - mieszkanie -4- - powierzchnia użytkowa - 29,00 m2, - mieszkanie -5- - powierzchnia użytkowa - 33,80 m2, - mieszkanie -6- - powierzchnia użytkowa - 24,20 m2, Razem powierzchnia użytkowa - 194,41 m2, d) Zestawienie powierzchni pomieszczeń techniczno - gospodarczych: - pomieszczenie gospodarcze 7/1 - powierzchnia użytkowa - 5,0 m2, - pomieszczenie gospodarcze 7/2 - powierzchnia użytkowa - 5,07 m2, - pomieszczenie gospodarcze (piętro) 7/3 - powierzchnia użytkowa - 10,40 m2, Razem powierzchnia użytkowa - 20,47 m2, e) Obiekt wyposażony będzie w instalacje: elektryczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o. 3) Zagospodarowanie terenu: a) Nawierzchnie utwardzone: - wykonanie jezdni i placów manewrowych, - wykonanie parkingów, - wykonanie chodników, - wykonanie opaski utwardzonej budynków A i B, b) Tereny zielone: - wykonanie nawierzchni trawiastej (przygotowanie terenu, humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm), - uwaga! Zmiana w stosunku do przedmiaru robót i dokumentacji projektowej - wykonanie nasadzeń - 32 szt. (jarząb pospolity h=2) wraz z opalikowaniem, - dostawa i montaż koszy na śmieci - 2 szt. (wg. opisu technicznego), - dostawa i montaż ławek - 3 szt. (wg. opisu technicznego), c) Plac zabaw (o powierzchni 375,00 m2, długość ogrodzenia 80 mb): - piaskownica sześciokątna - 2 szt., - huśtawka ważka na sprężynie - 2 szt., - tablica informacyjna - regulamin - 1 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - ławka - 6 szt., - ogrodzenie systemowe - 80 mb, - zestaw wieżowy z drabinką i pochylnią - 1 szt., - bujak sprężynowy, pojedynczy - 1 szt., - bezpieczna nawierzchnia syntetyczna, jednorodna, wylewana, - huśtawka podwójna drewniana o standardzie np: Wickey Bob 240, - nawierzchnia placu zabaw z kruszywa naturalnego (wg. PN-EN 1177- Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki) z piasku ziarno - od 0.2 do 2 mm bez cząstek mułu i gliny, d) Oświetlenie zewnętrzne (odcinek pomiędzy instalacją etapu nr I a skrzynką oświetleniową SON-1): - sieć kablowa wraz z posadowieniem kompletnych słupów oświetlenia terenu od słupa nr S19/e1 do słupa nr S33/e1, znajdujących się w obrębie I etapu. W tym celu należy ułożyć kabel YAKY 4 x 16 mm2 o długości 234 m, bednarkę FeZn 25 x 4 o długości 173 m i posadowić słupy o wysokości h=4 m w ilości 15 szt. wraz z oprawami i zabezpieczeniem słupowym, - zasilanie oświetlenia terenu I etapu poprzez, zamontowanie skrzynki oświetlenia ulicznego SON-1 na słupie stacji transformatorowej znajdującej się na terenie II etapu niniejszego zadania, ułożenie kabla YAKY 4 x 16 mm2 o długości 113 m, bednarki FeZn 25 x 4 o długości 83 m od skrzynki SON-1 do słupa oświetlenia terenu nr S19/e1 wg. w/w projektu oświetlenia parkowego, z pozostawieniem zapasów kabla w miejscu posadowienia słupów oświetlenia terenu II etapu niniejszego zadania, - roboty kablowe należy wykonać po uprzednim wytyczeniu trasy i posadowienia słupów przez geodetę, e) Montaż wiaty śmietnikowej - 1 szt. (według dokumentacji projektowej). 4) Ciepłociąg wraz z przyłączami: a) 1.2.3.1 - wykonanie odcinka ciepłociągu pomiędzy kotłownią a węzłem C 21, b) 1.2.3.2 - wykonanie przyłączy do budynków mieszkalnych: od węzła C 19 do budynku nr 1 oraz od węzła C 21 do budynku i nr 2. 5) Instalacje kanalizacji deszczowej, sanitarnej i drenażu opaskowego: a) Kanalizacja deszczowa: - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej w stronę budynków nr 1 i 2 od punktów D9, D10.2, D12, D13, Tr5, Tr6, Tr7, Tr8, - wykonanie odcinków kanalizacji D11-D13, D12.1 - D12, D10 - D10.2, D10.1 - D10.3, b) Kanalizacja sanitarna: wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w stronę budynków nr 1 i 2 od studni S8, S9, S10, S11, c) Drenaż opaskowy: wykonanie drenażu opaskowego wokół każdego budynku z rur drenażowych Dn 90 w otulinie z włókna kokosowego oraz studzienek drenażowych PCV Dn 315. 6) Zewnętrzna instalacja wodociągowa: wykonanie przyłączy wodociągowych od węzła W6 i W7 do budynków 1 i 2 według projektu technicznego. 7) Ponadto: a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, b) opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane oraz przedmiary robót z wyodrębnionym zakresem przewidzianym dla etapu nr I), która stanowi Załącznik Nr 10 SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gtbs.slupsk.ug.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach