Przetargi.pl
Budowa czterech budynków wielorodzinnych o numerach 3, 4, 6 (typu A) i numerze 5 (typu B) wraz z przyłączami do budynków 3, 4, 5 i 6 ciepłowniczym, wodnym, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznym, teletechnicznym, drenażu opaskowego oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Jezierzyce Gmina Słupsk na dz. nr 215, 10/24, 10/14, 10/110, 10/111 - Etap II i Etap III

Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 840 39 81 , fax. 0-59 842 92 54
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 840 39 81, fax. 0-59 842 92 54
    REGON: 77097722400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterech budynków wielorodzinnych o numerach 3, 4, 6 (typu A) i numerze 5 (typu B) wraz z przyłączami do budynków 3, 4, 5 i 6 ciepłowniczym, wodnym, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznym, teletechnicznym, drenażu opaskowego oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Jezierzyce Gmina Słupsk na dz. nr 215, 10/24, 10/14, 10/110, 10/111 - Etap II i Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę czterech budynków wielorodzinnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej wraz z robotami i usługami towarzyszącymi, w tym m.in uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów składających się na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres robót obejmuje w Etapie II budowę budynków numer 3 i 4 (typu A) oraz w Etapie III budowę budynków nr 5 (typ B) i nr 6 (typ A): 1.1. Budynki typu A numer 3, 4 i 6 - budynki zaprojektowano jako parterowe, wielorodzinne (6-rodzinne), z nieużytkowym poddaszem, w konstrukcji tradycyjnej murowanej. Wymiary gabarytowe każdego budynku wynoszą 26,00 m x 9,40 m + dobudówka 3,00 m x 4,65 m + podcień 26,00 m x 1,60 m 1) Wymiary: a) powierzchnia zabudowy 258,35 m2, b) powierzchnia całkowita 258,35 m2, c) kubatura brutto budynku przekrytego i zamkniętego 814,00 m3, d) kubatura brutto budynku nie zamkniętego i zadaszonego 146,00 m3, e) kubatura brutto razem 960,00 m3, 2) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych: a) mieszkanie 1 powierzchnia użytkowa - 24,30 m2, b) mieszkanie 2 powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, c) mieszkanie 3 powierzchnia użytkowa - 44,46 m2, d) mieszkanie 4 powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, e) mieszkanie 5 powierzchnia użytkowa - 34,18 m2, f) mieszkanie 6 powierzchnia użytkowa - 24,66 m2, g) razem powierzchnia użytkowa - 195,96 m2, 3) Zestawienie powierzchni pomieszczeń techniczno - gospodarczych: a) pomieszczenie gospodarcze 7/1 powierzchnia użytkowa - 4,96 m2, b) pomieszczenie gospodarcze 7/2 powierzchnia użytkowa 5,07 m2, c) razem powierzchnia użytkowa - 10,03 m2, 4) Powierzchnie poszczególnych mieszkań opisano na rysunku A3, 5) Obiekty wyposażone są w instalacje: elektryczną i teletechniczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o. Szczegółowy opis instalacji budynków zawarty jest w folderze Opis A PB Jezierzyce oraz w projektach branżowych, 1.2. Budynek typu B nr 5 - budynek zaprojektowano jako piętrowy, wielorodzinny (12-rodzinny), z nieużytkowym poddaszem, w konstrukcji tradycyjnej murowanej. Wymiary gabarytowe budynku wynoszą 26,00 m x 9,40 m + dobudówka 3,00 m x 4,65 m + podcień 26,00 m x 1,60 m + dwie klatki schodowe zlokalizowane przy ścianach szczytowych, 1) Wymiary: a) powierzchnia zabudowy 299,95 m2, b) powierzchnia całkowita 599,90 m2, c) kubatura brutto budynku przekrytego i zamkniętego 1550,00 m3, d) kubatura brutto budynku nie zamkniętego i zadaszonego 265,00 m3, e) kubatura brutto razem 1815,00 m3 2) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych - parter: a) mieszkanie 1 powierzchnia użytkowa - 29,60 m2 z dostępem dla osób niepełnosprawnych, b) mieszkanie 2 powierzchnia użytkowa - 28,77 m2, c) mieszkanie 3 powierzchnia użytkowa - 39,10 m2, d) mieszkanie 4 powierzchnia użytkowa - 39,10 m2, e) mieszkanie 5 powierzchnia użytkowa - 33,80 m2, f) mieszkanie 6 powierzchnia użytkowa - 24,13 m2, g) razem powierzchnia użytkowa - 194,50 m2, 3) Zestawienie powierzchni segmentów mieszkalnych - piętro: a) mieszkanie 7 powierzchnia użytkowa - 29,47 m2 z dostępem dla osób niepełnosprawnych, b) mieszkanie 8 powierzchnia użytkowa - 28,77 m2, c) mieszkanie 9 powierzchnia użytkowa - 49,17 m2, d) mieszkanie 10 powierzchnia użytkowa - 29,00 m2, e) mieszkanie 11 powierzchnia użytkowa - 33,80 m2, f) mieszkanie 12 powierzchnia użytkowa - 24,20 m2, g) razem powierzchnia użytkowa - 194,41 m2, 4) Zestawienie powierzchni pomieszczeń techniczno - gospodarczych: a) pomieszczenie gospodarcze 7/1 powierzchnia użytkowa - 5,0 m2, b) pomieszczenie gospodarcze 7/2 powierzchnia użytkowa - 5,07 m2, c) pomieszczenie gospodarcze piętro 7/3 powierzchnia użytkowa - 10,40 m2, d) razem powierzchnia użytkowa - 20,47 m2, 5) Powierzchnie poszczególnych mieszkań opisano na rysunku 5B, 6) Obiekt wyposażony jest w instalacje: elektryczną i teletechniczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o. Szczegółowy opis instalacji budynku zawarty jest w folderze Opis B PB Jezierzyce oraz projektach branżowych. 1.3. Prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu - wykonanie prac objętych rys. PZT-02 ETAP II i PZT-03 ETAP III oraz opisem technicznym. Do zakresu prac budowlanych Etapu II i III zagospodarowania terenu należą: 1) Nawierzchnie utwardzone wg dokumentacji i opisu: PZT, Branży drogowej - Drogi wewnętrzne oraz Projektów Budowlanych Budynków A i B: a) wykonanie ciągów pieszo jezdnych, b) wykonanie miejsc parkingowych, c) wykonanie chodników, d) wykonanie opaski utwardzonej budynków, 2) Tereny zielone (wg PZT) a) wykonanie nawierzchni trawiastej (przygotowanie terenu, humusowanie z obsianiem trawą), b) wykonanie nasadzeń drzew Etap II 18 szt. I Etap II 18 szt. (klon złocisty h= min. 2m), c) dostawa i montaż koszy na śmieci 4 szt. (wg opisu technicznego i zamontowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego), 3) Oświetlenie zewnętrzne (wg PZT oraz opisu technicznego i informacji ogólnej - Oświetlenie zewnętrzne) a) do wyceny należy przyjąć prace objęte Etapem II i III inwestycji wg rys. PZT 02-ETAP II i PZT 03-ETAP III b) realizując Etap II i III ww zadania należy, w celu oświetlenia terenu przyległego do budynków przedmiotowego etapu, wykonać oświetlenie zewnętrzne wg Projektu budowlanego oświetlenia parkowego w części jak niżej: - należy wykonać sieć kablową wraz z posadowieniem kompletnych słupów typu e1 i e2 oświetlenia terenu: od słupa nr S1/e1 do słupa nr S18/e1 wraz z podłączeniem sieci di słupa S19/e1; oraz od słupa S1/e1 do słupa S5/e1, znajdujących się w obrębie etapu II i III. Nie należy wyceniać odcinka od S1 do skrzynki SON - w celu wykonania pełnego zakresu należy ułożyć kabel YAKY4x16mm2, bednarkę FeZn25x4, posadowić słupy o wysokości h=4m w ilości 14 szt. wraz z oprawami typu Umbrella oraz latarnie oświetleniowe ogrodowe - oprawa słupkowa h=1,2 m szt. 4 wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami dodatkowymi, c) roboty kablowe na terenie II i III Etapu należy wykonać po uprzednim wytyczeniu trasy i posadowieniu słupów przez geodetę i zgodnie z opisem technicznym projektu, 4) Montaż wiaty śmietnikowej - w Etapie III - szt. 1 (wg Projektu Budowlanego - Wiata śmietnikowa) 1.4. Sieci i przyłącza: 1) Przyłącza ciepłownicze - do wyceny przedmiotu inwestycji należy przyjąć prace objęte projektem budowlanym ciepłociągu Etapu II i III wraz z przyłączami do budynków nr 3, 4, 5 i 6 oraz opisem technicznym. Do zakresu prac budowlanych Etapu II i III budowy sieci ciepłowniczej i przyłączy do budynków należy: a) wykonanie odcinka ciepłociągu pomiędzy węzłem C21 a węzłem C37, b) wykonanie przyłączy do budynków mieszkalnych: - od węzła C22 do budynku nr 3, - od węzła C26 do budynku nr 4, - od węzła C32 do budynku nr 5, - od węzła C37 do budynku nr 6 2) Instalacje kanalizacji deszczowej, sanitarnej i drenażu opaskowego - do wyceny należy przyjąć prace objęte Etapem II i III inwestycji wg rys. PZT-02 ETAP II i rys. PZT-03 ETAP III, wraz z projektem technicznym. Do zakresu prac instalacyjnych kanalizacji deszczowej, sanitarnej i drenażu opaskowego Etapu II i III należy: a) kanalizacja deszczowa: - wykonanie przyłączy wraz z pośrednim uzbrojeniem kanalizacji deszczowej w stronę budynków nr 3, 4, 5 i 6 od punktów D1, D2, D3, D4, D5, D6, D10.3, Tr8, Tr1, - wykonanie pozostałych odcinków kanalizacji deszczowej Etapu II i III podłączeń wpustów ulicznych i rur spustowych zgodnie z projektem technicznym, b) kanalizacja sanitarna: - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w stronę budynków nr 3, 4, 5 i 6 od studni S1, S2, S3, S4, S5, S6, S7, c) drenaż opaskowy: - wykonanie drenażu opaskowego wokół każdego budynku z rur drenażowych Dn90 w otulinie z włókna kokosowego oraz geowłókninie w obsypce z kamienia płukanego oraz studzienek drenażowych PCV Dn315 podłączonych do kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem technicznym 3) Zewnętrzna kanalizacja wodociągowa - do wyceny należy przyjąć prace objęte Etapem II i III inwestycji wg rys. PZT-02 ETAP II i PZT-03 ETAP III wraz z projektem technicznym. Do zakresu prac instalacji wodociągowej Etapu II i III należy jedynie wykonanie przyłączy wodociągowych od węzła W9, W10 i W11 wraz z zasuwami do budynków 3, 4, 5 i 6 wg projektu technicznego, 1.5. Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania odpowiednich temperatur w wybudowanych obiektach nie mniejszej niż 14°C, stosownie do panujących warunków klimatycznych. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, o rozpoczęciu sezonu grzewczego. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.21.10.00-9. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, STWiOR, które stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 4. W przypadku, gdy w opisie zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust.3 Ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów w wskazanych w opisie zamówienia. 5. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7. Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Stąd załączony do dokumentacji przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w opisie zamówienia parametry techniczne. 9. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany składu osobowego wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby, co najmniej takich samych uprawnień budowlanych oraz doświadczenia wymaganego w warunku udziału w podstępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego całego zadania objętego niniejszym zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 95 9315 0004 0050 4087 2000 0010. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie innej formie niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o który mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zgodnie z art. 46 ust.5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbsjezierzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach