Przetargi.pl
Wykonanie remontu w DW Jasny Pałac oraz DW Wanta dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem

Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
    Tetmajera 24 24
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
    REGON: 12036834200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w DW Jasny Pałac oraz DW Wanta dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45.00.00.00-7 (Roboty budowlane), oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 45.11.11.00-9 (Roboty w zakresie burzenia), 45.11.12.20-6 (Roboty w zakresie usuwania gruzu), 45.26.25.22-6(Roboty murarskie), 45.31.12.00-2 (Roboty w zakresie instalacji elektrycznych), 45.41.00.00-4 (Tynkowanie), 45.42.10.00-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej), 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie), 45.23.32.62-3(Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego), 44.11.31.30-5(Kamień chodnikowy), polegające na wykonaniu robót remontowych w budynkach położonych w: Zakopanem 34-500, ul. Tetmajera 24, Zakopanem 34-500, ul. Grunwaldzka 21, mającego za zadanie dostosowanie pomieszczeń do celów związanych z prowadzoną działalnością dla Tatrzańską Agencję Rozwoju promocji i Kultury z podziałem na dwa ( 2 ) pakiety, o których mowa w punkcie 3.2, oraz 3.3 niniejszej SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia dla pakietu nr 1 zawiera: wykonaniu remontu wewnętrznego w istniejących budynkach położonych w: Zakopanem ul. Tetmajera 24, Zakopanem ul. Grunwaldzka 21, mającego za zadanie dostosowanie pomieszczeń do celów związanych z prowadzoną działalnością przez Tatrzańską Agencję Rozwoju promocji i Kultury w szczególności obejmującego swym zakresem wykonanie następującego zakresu prac: a) Robót w zakresie burzenia i usuwania gruzu, b) Robót w zakresie instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wentylacji, oraz sanitarnej, c) Robót w zakresie: murowanie, tynkowania, malowania, d) Robót w zakresie stolarki budowlanej, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia dla pakietu nr 2 zawiera: wykonanie wymiany nowej nawierzchni (kostka kamienna) chodnika przy wejściu do budynku położonym: Zakopanem ul. Grunwaldzka 21, w szczególności obejmującego swym zakresem wykonanie następującego zakresu prac: a) Robót w zakresie usuwania gruzu, b) Robót w zakresie układania kostki, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości: a) Dla Pakietu nr 1 - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00.100) przelewem na konto Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem: Podhalański Bank Spółdzielczy O. Zakopane numer rachunku: 51 8821 0009 0000 0003 8380 0001, z dopiskiem -wadium przetargowe pakiet nr 1 - ZP.03.2010. b) Dla Pakietu nr 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00.100) przelewem na konto Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem: Podhalański Bank Spółdzielczy O-Zakopane numer rachunku: 51 8821 0009 0000 0003 8380 0001, z dopiskiem -wadium przetargowe pakiet nr 2 - ZP.03.2010. 11.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pożn. zm.). UWAGA ! Kserokopię przelewu potwierdzająca wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty przetargowej. Oryginał poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. od 11.3.2) do 11.3.5) należy dołączyć do oferty przetargowej. 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w punkcie 11.1. niniejszej SIWZ. 11.5. Wykonawca, który nie zabezpieczy składanej oferty wniesieniem wadium w wysokości i formie, o której mowa wyżej zostanie przez Zamawiającego wykluczony z niniejszego postępowania. 11.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach