Przetargi.pl
Wykonanie remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku w ramach zadania pn. Utworzenie żłobka w Ropczycach.

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2012-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku w ramach zadania pn. Utworzenie żłobka w Ropczycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku na działce nr ew. 2351/9 w Ropczycach przy ul. Armii Krajowej 7 w ramach zadania pn. Utworzenie żłobka w Ropczycach zgodnie z projektami budowlano - wykonawczymi, stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ obejmujące m. in. wykonanie następujących robót: 1.1. W ramach remontu przewiduje się wykonanie: wyburzenia ścianek działowych, biegów i spoczników klatki schodowej, szybu windowego, wykładzin podłogowych, posadzek, warstw podposadzkowych, nakrycia kanału instalacyjnego, okładzin z płytek ceramicznych, demontaż barierki schodowej i innych elementów przewidzianych w projekcie do rozbiórki, zamurowanie i wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przetarcia starych tynków, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykonanie docieplenia ścian fundamentowych. 1.2. W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie: rozbiórki dachu prefabrykowanego ( z płyt korytkowych) i częściowo wylewanego z obróbkami blacharskimi nad częścią parterową, wykonanie nowego stropu i dachu z ociepleniem obróbkami blacharskimi rynnami i rurami spustowymi, nowych ścianek działowych, wykonanie stropu nad pomieszczeniem po byłej klatce schodowej, wzmocnienie fundamentu na części parterowej (dla celu przyszłej nadbudowy piętrem) dobudowa kanału instalacyjnego betonowego, wykonanie nowego przykrycia kanału instalacyjnego, wymiana posadzek z wykonaniem izolacji i ocieplenia i podkładów betonowych, wymiana instalacji elektrycznej w tym piorunochronnej, wymiana instalacji wod.- kan i c.o., c.w.u., wykonanie instalacji telefonicznej. Ponadto w ramach zadania należy wykonać przebudowę kabli n/n zasilających budynek wraz z przebudową złącza i układu pomiarowego. 1.3. W ramach rozbudowy przewiduje się wykonanie: czterech wiatrołapów zewnętrznych zadaszonych z nowymi drzwiami wejściowymi. 1.4 W ramach robót zewnętrznych wokół budynku przewiduje się wykonanie: rozbiórki osłony śmietnikowej, wykonanie nowej osłony śmietnikowej, rozbiórki tarasu, wykonanie nowego tarasu, wymiana płytki odbojowej przy budynku na odbój z kostki brukowej, wykonanie placu zabaw na nawierzchni trawiastej wraz z urządzeniami: 1 piaskownicy sześciokątnej o boku min. 2,0 m z piaskiem i przykryciem, 2 szt. ławek o dług. min. 1,80 m z oparciem zamocowanych trwale w gruncie i 2 koszy na śmieci metalowych ocynkowanych. 2. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - dostawy i zamontowania wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem, określonego w niniejszym opisie, w przedmiarze robót, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ oraz w szczegółowym zestawieniu materiałów, stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy,. kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia a także do odbioru robót, - przygotowanie kompletu dokumentów do odbioru końcowego i do pozwolenia na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 5. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 6. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, dostarczonym Wykonawcy przez Zamawiającego, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 8. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko wyposażenie ujęte w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w szczegółowym zestawieniu materiałów, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8.2. Urządzenia do wyposażenia zaplecza kuchennego ujęte w poz. 453 rozdział 12 przedmiaru robót to: płyta indukcyjna o wym. ok. 580 x 510 mm , mocy 6kW, 400W ze składem odkładczym (blat), okap przyścienny ze stali nierdzewnej o wym. ok. 598 x 490 mm o średnicy wlotu 150 mm, o mocy min. 100 W, 3 biegowy, rozdrabniacz odpadków organicznych o mocy 0,75 kW, ? 220 mm, h ok. 310 mm (młynek koloidalny) 8.3.Wyposażenie placu zabaw należy przyjąć w ilościach i asortymencie podanych w rozd. 11 przedmiaru. Zakres robót nie obejmuje wykonania nawierzchni mini placu zabaw, urządzenia placu zabaw w ramach zamówienia należy montować na istniejącej nawierzchni trawiastej. 8.4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako zieleń, planowane nasadzenia. 8.5. Wiatrołapy należy wykonać jako murowane z bloczków gr. 20 cm. 8.6. Do wyceny należy przyjąć ilości stolarki okiennej podanej w przedmiarze robót w poz. 162 Do wyceny stolarki okiennej należy ująć okna jednoramowe rozwieralno - uchylne z 5 - cio komorowych profili PCV w kolorze białym, o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna max. U-1,7 W/m2K i dla szyby max U=1,1 W/m2K, okucia w kolorze srebrnym, specyfikacja okien do wymiany wg PT. 8.7. W poz. 163 przedmiaru podano łączną powierzchnię drzwi zewnętrznych, przewidzianych do zamontowania w ramach zamówienia. Do wyceny stolarki drzwi zewnętrznych należy przyjąć drzwi w kolorze jasnoszarym S 1502-G wg systemu NCS (paleta barw SIGMA), wykonane z ciepłego aluminium z ocieplonym panelem dolnym oraz pakietem szybowym z obustronną szybą bezpieczną P- 3. Drzwi wejściowe powinny być wyposażone w samozamykacz w obudowie koloru srebrnego oraz odbojnik stalowy w kolorze srebrnym. Drzwi 1,5 skrzydłowe 90+50/200 otwierane na zewnątrz z zamkiem zapadkowo - ryglowym, od strony wewnętrznej klamka metalowa w kolorze srebrnym, dwa zamki typu zabezpieczeniowego: bryłkowo - ryglowy oraz ryglowy. Pochwyt do otwierania w kolorze drzwi. Drzwi do pomieszczenia gospodarczego w kolorze jasnoszarym S 1502-G wg systemu NCS (paleta barw SIGMA), wykonane z ciepłego aluminium z ociepleniem panelem, jednoskrzydłowe 90/200 otwierane na zewnątrz. Drzwi wewnętrzne wiatrołapu - w kolorze jasnoszarym S 1502 -G wg systemu NCS (paleta barw SIGMA), wykonanie z aluminium z panelem dolnym z ociepleniem oraz pakietem szybowym z obustronną szybą bezpieczną P-3. Drzwi powinny być wyposażone w samozamykacz w obudowie koloru srebrnego oraz odbojnik stalowy w kolorze srebrnym. Drzwi 2 skrzydłowe 90+90/200 otwierane na zewnątrz z zamkiem zapadkowo - ryglowym, od strony wewnętrznej klamka w kolorze srebrnym, dwa zamki typu zabezpieczeniowego: bryłkowo - ryglowy oraz ryglowy. Pochwyt do otwierania w kolorze drzwi. Drzwi wewnętrzne do przedsionków oraz pomieszczeń techniczno - magazynowych pełne, płytowe fabrycznie wykończone okleinowane lub laminowane materiałem drewnopodobnym w kolorze teak, ościeżnice regulowane, okucia i klamki w kolorze starego mosiądzu. Drzwi wewnętrzne w węzłach sanitarnych do kabin ustępowych - fabrycznie malowane w kolorze białym lub jasnoszarym, płytowe, ażurowe z małą szybką mleczną lub rustykalną oraz kratką nawiewną, okucia w kolorze srebrnym, ościeżnice stalowe malowane w kolorze skrzydła. Taśmy uszczelniające styki stolarki okiennej, zewnętrznej stolarki drzwiowej i warstwy termoizolacyjnej, pianka poliuretanowa montażowa, łączniki mechaniczne z blach montażowych + kołki montażowe, klej do osadzania parapetów np.: Sto - Dispersionoskleber firmy STO lub inny równoważny, taśma i folia malarska do zabezpieczenia powierzchni stolarki przed robotami wykończeniowymi. W rozdz. 13 przedmiaru ujęte są dostawa i montaż drzwi wejściowych do budynku pomiędzy wiatrołapem a budynkiem, p.poż., aluminiowe, ocieplone, częściowo przeszklone, klasy EI- 60, w kolorze jak pozostała stolarka aluminiowa. Uwaga: Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej określone w dokumentacji projektowej należy traktować wyłącznie jako wartości orientacyjne, które nie mogą zostać użyte jako wielkości zamówieniowe. Wykonawca przed dokonaniem zamówienia nowej stolarki zobowiązanym jest do przeprowadzenia weryfikacji z natury jej wielkości. 8.8. W przedmiarze w rozdziale 7.2.2. Instalacja wodociągowa we wszystkich pozycjach dotyczących materiałów rurociągów wodociągowych należy przyjąć do wyceny rury stalowe ocynkowane jak w opisie do przedmiarów dla tego rozdziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach