Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, w tym: remont hali technologicznej Wydziału Nauki o Żywności Katedry Inżynierii i Aparatury Przestrzennej przy ul. Oczapowskiego 7 oraz remont sal dydaktycznych nr 215 i 218 Wydziału Kształtowania i Rolnictwa Katedry Systemów Rolniczych, przy ul. Plac Łódzki 2.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, w tym: remont hali technologicznej Wydziału Nauki o Żywności Katedry Inżynierii i Aparatury Przestrzennej przy ul. Oczapowskiego 7 oraz remont sal dydaktycznych nr 215 i 218 Wydziału Kształtowania i Rolnictwa Katedry Systemów Rolniczych, przy ul. Plac Łódzki 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, w tym: remont hali technologicznej Wydziału Nauki o Żywności Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej przy ul. Oczapowskiego 7 oraz remont sal dydaktycznych nr 215 i 218 Wydziału Kształtowania i Rolnictwa Katedry Systemów Rolniczych, przy ul. Plac Łódzki 2. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Część nr 1 - obejmuje wykonanie remontu hali technologicznej Wydziału Nauki o Żywności Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej przy ul. Oczapowskiego 7. 3.1. W zakres robót wchodzi przygotowanie do malowania oraz malowanie pomieszczeń hali technologicznej Katedry Inżynierii i Aparatury procesowej o powierzchni ok. 542 m2 oraz powierzchni ścian 641 m2. 3.2. W zakres robót wchodzi: a) Na ścianach: - Zeskrobanie i zmycie starej farby, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków o powierzchni ok. 641 m2, - Dwukrotne malowanie farbami laboratoryjnymi powierzchni wewnętrznych - do wysokości 2 m. b) Na suficie: - Zeskrobanie i zmycie starej farby, - Dwukrotne malowanie powierzchni około 542 m2 c) Zamontowanie na budowie drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych ( 2 sztuki - drzwi inwestora), d) Przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów ozdobnych na podestach dwóch hal technologicznych, w tym naprawa i wyprostowanie kilku prętów. e) Wymiana płytek okładzinowych ściennych kamionkowych i ceramicznych 20x20 układanych na kleju ok. 20 m2. 4. Część nr 2 - obejmuje wykonanie remontu sal dydaktycznych nr 215 i 218 Wydziału Kształtowania i Rolnictwa Katedry Systemów Rolniczych, przy ul. Plac Łódzki 2. 4.1. W zakres robót w Sali nr 215, o powierzchni ok. 30 m2, wchodzi: a) Demontaż drewnianych elementów obudów ścian i sufitów, b) Demontaż pozostawionych kanałów wentylacyjnych, c) Wymiana: posadzki z wykładziny PCV, parapetów okiennych i aparatów kurtynowych, d) Zabudowa instalacji sanitarnych, e) Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, f) Wymiana instalacji elektrycznej, g) Remont instalacji komputerowych, h) Wymiana zaworów na termoregulacyjne w grzejnikach; 4.2. W zakres robót w Sali nr 218, o powierzchni ok. 109 m2, wchodzi: a) Demontaż drewnianych elementów, obudów ścian i sufitów, b) Demontaż pozostawionych kanałów wentylacyjnych, c) Wymiana: posadzki z wykładziny PCV, parapetów okiennych, okładziny ściennej z glazury przy umywalce oraz aparatów kurtynowych, d) Zabudowa instalacji sanitarnych, e) Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, f) Wymiana zaworów na termoregulacyjne w grzejnikach, g) Wymiana instalacji elektrycznej h) Remont instalacji komputerowych, i) Wymiana umywalki wraz z baterią i szafką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 400,00 zł PLN ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych), w tym: a) w zakresie części nr 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), b) w zakresie Części nr 2 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach