Przetargi.pl
wykonanie drenażu opaskowego z odprowadzeniem wód gruntowych dla budynku nr 26 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie drenażu opaskowego z odprowadzeniem wód gruntowych dla budynku nr 26 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drenażu opaskowego dla budynku nr 26 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 z odprowadzeniem wód gruntowych do przepompowni oraz przepompowni z przewodem tłocznym do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. 2. Wspólny słownik - Kod CPV - 45232452-5 (roboty odwadniające) 3. Budynek Nr 26 znajduje się we wschodniej części działki nr 46 obr. 69 położonej w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3. Teren jest łagodnie opadający w kierunku południowo-zachodnim. W sąsiedztwie znajdują się sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, energetycznej i telekomunikacyjnej. Teren jest urządzony i utwardzony. Woda gruntowa występuje na głębokości posadowienia budynku. W czasie opadów poziom podnosi się powyżej poziomu posadzki części podpiwniczonej. 4. Celem zadania inwestycyjnego jest usunięcia wód gruntowych poniżej posadzki piwnic poprzez wykonanie drenażu opaskowego z odprowadzeniem wód gruntowych do przepompowni oraz przepompowni z przewodem tłocznym do istniejącej studni kanalizacji deszczowej, a także ewentualną naprawę izolacji pionowej ścian piwnic budynku. 5. Roboty będą prowadzone w pasie ok. 1,5m szerokości wokół budynku, co wymaga ich ogrodzenia i oznakowania. Wykopy ze względu na bardzo duże zagęszczenie uzbrojenia instalacyjnego należy wykonywać ręcznie. W czasie wykonywania drenażu opaskowego należy wykonać oględziny izolacji pionowej ścian zewnętrznych piwnic budynku. W przypadku widocznych uszkodzeń lub wadliwego jej wykonania izolację należy naprawić. 6. Budynek Nr 26 jest działającym (czynnym) obiektem administracyjnym, w związku z tym, w ofercie należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy urzędu, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. Obręb robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP w budownictwie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do niniejszej SIWZ. 8. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności miedzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym a przedmiarem bezwzględnie pierwszeństwo przyznaje się projektowi budowlanemu i wykonawczemu. Konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej (projektu budowlanego/projektu wykonawczego), które nie zostały ujęte w przedmiarze lub zostały ujete w miejszym zakresie nie jest zmianą przedmiotu zamówienia. 9. Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędna dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, to jest zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1. Za roboty dodatkowe Strony umowy przyjmują roboty, które są objęte przedmiotem zamówienia określonym w pkt 1, ale nie zostały ujęte w załączonych do SIWZ przedmiarach robót, będących podstawą obliczenia kosztorysu ofertowego. 11. Zamawiający przewiduje także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, to jest zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1. Roboty takie nazywane są robotami zaniechanymi. 12. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 13. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały powinny być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 14. Użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach lub przedmiarach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych. 15. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia jakie jemu powierzy ( załącznik nr 7 do SIWZ). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 16. Podczas realizacji robót (od przejęcia terenu budowy) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 17. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i p.poż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego wykonanych robót. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów obowiązujących w strefach ograniczonego dostępu jednostek Policji oraz dostosowania wykonywanych robót do specyfiki użytkowanego obiektu. 19. Potwierdzeniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie protokółu końcowego odbioru wykonanych robót. 20. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości: a) na wszystkie elementy i roboty budowlane - na okres min. 36 miesięcy, b) na sprzęt i urządzenia zamontowane lub wbudowane - zgodnie z gwarancją producenta, ale nie mniej niż 12 miesięcy. 21. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji liczony jest od dnia następującego po dacie podpisania przez Zamawiającego protokółu końcowego odbioru tych robót bez wad. 22. W okresie trwania gwarancji Wykonawca obowiązany jest do podjęcia czynności usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego usterek i wad, w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji, do czasu składania ofert, tj. do dnia 04 sierpnia 2011 r. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego - PKO BP 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000 - Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na wykonanie drenażu opaskowego z odprowadzeniem wód gruntowych dla budynku nr 26 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, Z-t-P-21-11

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach