Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH W BUDYNKU ADMINISTARCYJNYM W CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STARŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielna Państwowa Jednostka Organizacyjna Nie Posiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH W BUDYNKU ADMINISTARCYJNYM W CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STARŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych w Budynku Administracyjnym w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie. Pełny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem, przedstawiają załączniki nr 1 i 1.1 do specyfikacji is
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 4.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ; 7)Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełniana podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji iwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału.2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ - oryginał, oraz przedmiar robót, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie załączników sporządzonych przez Zamawiającą, pod warunkiem, że będą one czytelne. Treść załączników musi być tożsama z treścią załączników sporządzonych przez zamawiającą. 3)Kosztorys ofertowy, 4)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 5)Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 6)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7)Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę(y) podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 8)W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 9)Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 10)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oryginał lub kserokopia dokumentów, których każda strona musi zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 11)Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w SIWZ. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). 12)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. Dokument, złożony w oryginale. Zamawiająca wymaga, aby dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał remont budynku. Wartość wykonanych robót winna wynosić minimum 120.000,00 zł brutto w jednym zadaniu - wg wzoru - ZAŁ. Nr 4 do siwz, 13)Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych. Zamawiająca wymaga minimum dwóch dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane wykazane w wykazie, których skrócony opis został określony w wierszu powyższym. Dokumenty winny być wystawione przez zleceniodawcę robót. 14)Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, wykonane według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do siwz. Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca winien załączyć ten dokument do oferty w przypadku zatrudniania podwykonawców. 15)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych. Dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jednolita
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach