Przetargi.pl
Wykonanie remontu pokrycia dachu oraz remontu konserwatorskiego elewacji frontowej wraz z remontem bramy głównej budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183. Projekt współfinansowany z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 31-134 Kraków, ul. Basztowa 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 20 23 , fax. 12 421 62 92
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina
    ul. Basztowa 6 6
    31-134 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 20 23, fax. 12 421 62 92
    REGON: 00027677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.os.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pokrycia dachu oraz remontu konserwatorskiego elewacji frontowej wraz z remontem bramy głównej budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183. Projekt współfinansowany z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183: - remontu pokrycia dachu obejmującym w szczególności: wymianę istniejącego pokrycia dachu, wymianę elementów systemu odprowadzenia wód opadowych, wymianę prowizorycznych świetlików dachowych na okna połaciowe, wymianę prowizorycznych wyłazów dachowych na wyłazy systemowe, wymianę instalacji odgromowej i instalacji elektrycznej ogrzewania rynien, montaż zabezpieczeń przeciwśniegowych, remont kominów; - remontu konserwatorskiego elewacji frontowej obejmującym w szczególności: naprawę uszkodzeń powierzchni tynków i detali wystroju architektonicznego, oczyszczenie elewacji z zabrudzeń, uzupełnienie powstałych ubytków, odmalowanie elewacji, remont konserwatorski bramy głównej budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności mające na celu terminowe i jakościowe dobre wykonanie w zabytkowym budynku szkoły prac opisanych w pkt 1, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 16.000,00-zł (słownie: szesnaście tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu (przelewem bankowym) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP 131 010 127 000 145 613 913 000 00. W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego - sekretariat. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej wadium przetargowe: ZP-01/15. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem iż Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub gdy nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.os.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach