Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 3553 mb, gdzie zastosowano podział zadań: CPV 45-23-31-42-6

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 3553 mb, gdzie zastosowano podział zadań: CPV 45-23-31-42-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinakach dróg gminnych i ulic na łącznej długości 3553 mb polegające na przywróceniu ich do wymaganego stanu technicznego. Łączny zakres robót obejmuje: 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 5 godz 2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 3258 m2 3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 50 kg/m2 - 8376 m2 4.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 5080 m2 5.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 8.376 m2 6.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - 5080 m2 7.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 10100 m2 8.Roboty ziemne wykonane mechanicznie koparką na całej szerokości jezdni przy głębokości 20 cm z wywozem odspojonego materiału na odległość do 1 km - 13 m3 9.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 53 m3 10.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem łamanym od 0-31,5 mm - 120 m2 11.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem naturalnym 0-31,5 mm - 129 m3 12.Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o grubości 3 cm z odwozem na odl. do 1 km - 100 m2 13.Regulacja pionowa studni rewizyjnych i ściekowych kanalizacyjnych - 7 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zamówienia; - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem kadrowym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: -osoby sprawujące samodzielne funkcje techniczne posiadają stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane (branża drogowa) i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ). 2. Kosztorysy ofertowe - w układzie zgodnym z przedmiarami robót. 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożnie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające a) posiadanie potencjału technicznego tj. - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia, b) dysponowanie osobami które mają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osoby które będą wykonywać zamówienie tj. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.(Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej). - dokumenty potwierdzające że w/w osoby mają wymagane uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach