Przetargi.pl
DOSTAWANOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Akademicka 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6813590,6813591,6705006 , fax. 0-14 6705006
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Akademicka 12 12
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax. 0-14 6705006
    REGON: 85001916800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWANOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Dostawę w dwóch częściach, nowego sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w Dębicy na 2009 rok wraz z montażem, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2)Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze muszą posiadać certyfikaty techniczne i jakościowe przewidziane prawem. 3)Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Wypożyczalni. 4)Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, które ma być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 5)Udzielenie gwarancji 24 miesięcznej na sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze. 6)W przypadku stwierdzenia wad ukrytych po odbiorze towaru Wykonawca jest zobowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad dostarczając go Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt w terminie nie przekraczalnym 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 7)W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w okresie dłuższym niż 7 dni Wykonawca zapewni Zamawiającemu towar zastępczy do wykorzystania przez okres naprawy. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)Właściwe zapakowanie wadliwego towaru, b)Transport, c)Montaż i uruchomienie sprzętu po naprawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Na potwierdzenie spełniania udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b)Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych, z których minimum jedna dostawa dotyczy Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat realizacji, oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały zrealizowane należycie. 3)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. b)Polisę od ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż równowartość 185 000zł. 4)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1)Formularz ofertowy i cenowy stanowiący załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 3)Parafowany projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 4)Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach