Przetargi.pl
Wyposażenie budynków Ośrodka Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU) Koło w Rymanowie.

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rymanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Dworska 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4356620 , fax. 013 4356620
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rymanowie
    ul. Dworska 40 40
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4356620, fax. 013 4356620
    REGON: 37045669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouu-rymanow.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie budynków Ośrodka Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU) Koło w Rymanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynków Ośrodka Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU) Koło w Rymanowie współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku Nr 1a do SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dniach pracy Ośrodka Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU) Koło w Rymanowie od poniedziałku do piątku w godz. od 7 - 15. 2) Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 3) Do każdej partii dostarczonych produktów należy załączyć deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości. Każda dostawa będzie uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 4) Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. 5) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 6) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7) Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 8) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 10) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów pomocy dydaktycznych oferowanych jako równoważne. 11) Wykonawca winien oświadczyć, że sprzęt będący przedmiotem zamówienia posiada odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają). 12) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 m-cy , a na sprzęt AGD i rehabilitacyjny na okresy trwania gwarancji zgodne z terminem jaki zapewniają producenci poszczególnych sprzętów, licząc od dnia odbioru i przekazania przedmiotu zamówienia. 13) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 14) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouu-rymanow.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach