Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2218306 , fax. 017 2228571
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
ul. Konopnickiej 5 5
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 017 2218306, fax. 017 2228571
REGON: 69058143600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach Przedmiot zamówienia będzie obejmował dostawę następujących sprzętów: a) łóżka rehabilitacyjne b) materace przciwodleżynowe, do łóżka, c) balkoniki, d) pionizator, e) krzesła sedesowe, f) przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne, g) urządzenie do terapii światłem. h) wózki ze stabilizacją głowy i pleców Szczegółowy opis i ilość sprzętu objętego przedmiotem dostawy oraz wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji - Zestawienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Oferta Wykonawcy na poszczególne sprzęty i urządzenia pomocnicze określone w załączniku nr 1 do SIWZ musi spełniać wymogi finansowania w ramach Programu ograniczania Skutków Niepełnosprawności. Wykonawca musi dołączyć do oferty zdjęcia proponowanego sprzętu. Wykonawca może powierzyć zmówienia podwykonawcom, wskazując w ofercie zakres zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2.Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.3.W przypadku nie spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony, a oferta zostanie odrzucona. 2.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga się aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1b, 3.1c i 3.1d składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami równoważnymi dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność na każdej stronie, przez osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem- data, podpis i pieczątka.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych oraz samochodu o zabudowie kontenerowej
Dodano: 2014-10-02 - Dostawa i montaż platformy schodowej w ramach projektu : Budowa infrastruktury przylegającej do Ośrodka Kultury w Szczawnem wraz z dostawą i montażem części wyposażenia ośrodka, finansowanego w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi
Dodano: 2013-08-02 - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
Dodano: 2011-07-19 - Zakup i dostawy sprzętu medycznego i wyrobów medycznych
Dodano: 2011-07-14 - Wyposażenie budynków Ośrodka Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU) Koło w Rymanowie.
Dodano: 2011-06-22 - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego znajdującej się w Mielcu przy ul. Kościuszki
Dodano: 2011-05-27 - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych
Dodano: 2009-07-13 - DOSTAWANOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK
Dodano: 2009-06-16