Przetargi.pl
Wykonanie remontu i przebudowy garażu i poczekalni WORD oraz wykonanie robót towarzyszących dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8605600 , fax. 017 8527194
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4 4
    35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8605600, fax. 017 8527194
    REGON: 69054126000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i przebudowy garażu i poczekalni WORD oraz wykonanie robót towarzyszących dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Remont i przebudowa istniejącego garażu i poczekalni oraz robót towarzyszących na terenie WORD w Rzeszowie odbędzie się na działkach: 1798/1, 1798/2, 1799/1, 1799/2, 1799/3, 1799/5, 1799/6, 1799/7, 1799/8, 1799/25, 1799/27 (obr. 216 w Rzeszowie) przy Al. Wyzwolenia, 4.Roboty budowlane polegają w szczególności na: A.Garaż:1.Wykonania zewnętrznej elewacji budynku garażu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych; 2.Wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem dachu, wymianą rynien oraz obróbek blacharskich na całym obiekcie garażu i poczekalni; 3.Wykonanie nowego wejścia na dach budynku garażu; 4.Wykonanie na zewnątrz elewacji budynku garażu od strony placu egzaminacyjnego na kat. A, stanowiska z tablicą elektryczną z gniazdami (6 podwójnych gniazdek elektrycznych 230V i 1 gniazda 3-fazowego 32 A); Zlikwidowanie 2 sztuk halogenów znajdujących się na ścianie budynku od strony szlabanu wjazdowego z placu egzaminacyjnego na lampę oświetleniową zamontowaną na dachu garażu; 5. Wykonanie wewnątrz budynku garażu 3 punktów gniazd z instalacją sprężonego powietrza; 6.Wymiana stolarki okiennej; 7.Zmniejszenie ilości wentylatorów dachowych na budynku garażu; 8.Usunięcie ubytków i odmalowanie ścian wewnętrznych i stropu w budynku garażu; 9.Wymiana paneli bramy wjazdowej do garażu od strony palcu egzaminacyjnego; 10.Wymiana kratek ściekowych w garażu; 11. Wykonanie nowego pokrycia posadzki w garażu; 12.Uzupełnienie ubytków na płytkach ceramicznych w części warsztatowej garażu; 13.Remont toalet, pomieszczeń socjalnych w części garażu; 14.Remont odbojnika wzdłuż garażu; B.Poczekalnia: 1.Wymiana zewnętrznej elewacji ścian poczekalni w nawiązaniu do elewacji garażu; 2.Remont toalet poczekalni polegający na m.in. na położeniu nowych posadzek, ułożeniu płytek ściennych oraz odmalowaniu ścian/sufitu; montażu urządzeń sanitarnych misek ustępowych wiszących ze spłuczką podtynkową z zastosowaniem uchwytów, poręczy dla osób niepełnosprawnych; 3.Wymiana drzwi i futryn do toalet, poczekalni i pomieszczenia służbowego; 4.Wykonanie i montaż jednolitego zadaszenia wzdłuż budynku poczekalni nad wejściem do toalet i nad wejściem do budynku poczekalni i pomieszczenia służbowego; 5.Remont i odmalowanie powłok malarskich wewnętrznych w pomieszczeniu poczekalni; 6.Wykonanie pokrycia dachowego z dociepleniem dachu na poczekalni, oraz:1.Wymiana kostki brukowej na ciągu pieszym od szlabanu i wzdłuż poczekalni i montaż kostki brukowej (fragmentu) przy garażu od strony placu głównego; 2.Wykonanie przejścia pod drogą wjazdową na plac i wykonania orurowania dla schowania przewodów telekomunikacyjnych i elektrycznych związanych z likwidacją napowietrznej sieci kablowej z budynku administracyjnego do poczekalni oraz montaż skrzynki (studzienki) montażowej przy zejściu tych instalacji z budynku administracyjnego; 3.Wymiana istniejącego ogrodzenia przy placu egzaminacyjnym w nawiązaniu do już istniejącego ogrodzenia WORD.4.Remont chodników (ciągów pieszych) wzdłuż nowego ogrodzenia przy placu i ciągów pieszych dojścia do głównego placu egzaminacyjnego. Opis przedmiotu zamówienia wynika z zakresu i opis przedmiotu zamówienia, który zawierają załączniki do SIWZ: a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 1, b)Dokumentacja projektowa obejmującą: 1)dokumentację budowlano-wykonawczą budynku garażu (Tom 1) - załącznik nr 2, 2)dokumentacją budowlano-wykonawczą budynku poczekalni (Tom 2)-załącznik nr 3, 3)dokumentacje budowlano-wykonawczą wybranych elementów z zakresu robót towarzyszących określonych w Tom 3 poz. C) pkt 1, 2, 3 i 5 - załącznik nr 4, 4)przedmiaru robót budowlanych z zakresu garażu i poczekalni - załącznik nr 5 A, 5)przedmiaru robót budowlanych wybranych elementów z zakresu robót towarzyszących t.j. nr pozycji przedmiaru: 3.1, 3.2, 3.3 i 3.5 - załącznik nr 5 B, 6)Opisu technicznego projektu - załącznik nr 6 A, 7)Inwentaryzacji - załącznik nr 6 B, 8)Informacji dotyczącej planu BIOZ dla inwestycji - załącznik nr 6 C, c)Wzoru umowy - załącznik nr 14 do SIWZ, d). Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4)Wykonawca przyjmując do wykonania roboty określone w ust. 1)-3), obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego zgodnie z normami państwowymi i obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.)-zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych, w skrócie (uPzp), 5)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w przedmiarze robót, projekcie budowlano-wykonawczym, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 6)Wykonawcę obciąża obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieprzewidzianych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7)Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1)-3) będą wykonywane podczas normalnej działalności Zamawiającego, w budynkach i na terenie użyteczności publicznej, gdzie będą pracować i przebywać pracownicy Zamawiającego i jego Klienci. 8)Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1)-3) nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Zamawiającego w tym: przeprowadzania egzaminów praktycznych na terenie WORD w Rzeszowie. Wykonawca w trakcie robót zapewni bezkolizyjny wjazd i wyjazd pojazdów WORD. Inne prace podczas których może dojść do m.in. wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, telefonicznej oraz nagłośnienia a także konieczności opuszczenia osób w poczekalni lub ograniczenia przemieszczania się osób z poczekalni, mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Ponadto terminy robót budowlanych, z ich zakresem, które będą wykonywane w sposób bezpośrednio przylegająco do terenu placu egzaminacyjnego na egzamin na kategorię prawa jazdy A od strony wschodniej garażu, winny być szczegółowo uzgodnione z wyprzedzeniem minimum dwutygodniowym. Wyłączenie tego placu egzaminacyjnego na skutek prowadzonych prac, nie powinno trwać więcej jak 7 dni kalendarzowych. 9)W celu minimalizacji zakłóceń pracy Zamawiającego udostępni on - na wniosek Wykonawcy - teren do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 10)Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (codziennego) sprzątania terenu robót, usuwania zdemontowanych i zbędnych elementów przedmiotu robót, powstających w wyniku prowadzenia robót, bezpośrednio do podstawionych kontenerów lub pojazdów Wykonawcy. 11)W związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1)-3) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzgadniania z Zamawiającym terminów i miejsca robót, miejsca wszystkich dostaw i składowania materiałów budowlanych i wyposażenia. Ponadto Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram Robót z uwzględnieniem m.in. robót, o których mowa w ust. 8) z określeniem daty rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót. Harmonogram Robót będzie załącznikiem nr 4 do Umowy. 12)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 13)Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, uznać należy, że określenie takie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. 14)Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić i wycenić wszelkie roboty oraz koszty towarzyszące m.in. koszty transportu, materiałów, zużycia mediów, organizacji placu budowy, usuwania odpadów, zabezpieczenia dojść do budynków, przywrócenia stanu pierwotnego placu budowy oraz części przylegających oraz ubezpieczenia Wykonawcy. W cenie ofertowej należy uwzględnić także fakt, iż w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.30, a także w soboty w godz. 8.00 - 15.00, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu. 15)W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca - w ramach ceny ofertowej - zobowiązany będzie do: a) urządzenia placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w tym zainstalowania zabezpieczenia terenu budowy objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób postronnych z umożliwieniem korzystania z przejść i dostępu do innych obiektów pracownikom WORD, b)zapewnienia bezpieczeństwa dojścia i dojazdu do budynków WORD. W trakcie wykonywania robót Wykonawca dostarczy i zainstaluje oraz będzie obsługiwał wszystkie urządzenia zabezpieczające jak np.: zapory, bariery i itp. c)wykonania pomiarów przewidzianych odrębnymi przepisami i ewentualnych obmiarów powykonawczych, 16) Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł. słownie: dziewięćtysięcyzłotych00/10/. 2.Wadium może być wniesione w:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.2016.359.3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 281930118727100716 53730004 z adnotacją: Wadium na wykonanie remontu i przebudowę garażu i poczekalni WORD. Wadium uważa się za wniesione jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10:30 dnia 23 maja 2016r. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać m.in. następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie /Wykonawcy/, beneficjenta gwarancji/Zamawiającego/, gwaranta /banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ oraz wskazanie ich siedzib,b)kwotę gwarancji,c)termin ważności gwarancji w formule: od dnia-do dnia, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5.Wadium w formie niepieniężnej należy składać w siedzibie WORD W Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, pokój 202-IIpiętro-sekretariat, w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku-w oryginale a kopię należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu wadialnego nie był trwale połączony z ofertą, w celu umożliwienia zwrotu wadium bez naruszenia oferty. 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a Pzp., 8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.14.Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 Pzp Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach