Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU CZĘŚCI BUDYNKU MIESZKALNEGO O NUMERZE PORZĄDKOWYM 50 WE WSI KOPIJKI GM. PROSTKI

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU CZĘŚCI BUDYNKU MIESZKALNEGO O NUMERZE PORZĄDKOWYM 50 WE WSI KOPIJKI GM. PROSTKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu części budynku mieszkalnego o numerze porządkowym 50 we wsi Kopijki Gm. Prostki Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1. Rozbiórka pokrycia dachu oraz elementów więźby dachowej 2. Wymiana deskowania i elementów konstrukcyjnych więźby dachowej. 3. Wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów. 4. Przemurowanie kominów. 5. Ołacenie połaci dachowych łatami. 6. Pokrycie dachu blachą, wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych, montaż rynien, rur spustowych. 7. Remont stropu. 8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 9. Remont pomieszczeń. 10. Wykonanie łazienki i WC - instalacje wod.-kan, montaż urządzeń, przyłącze wodociągowe, oczyszczalnia przydomowa. 11. Odwodnienie budynku. 12. Ustawienie i rozbiórka rusztowań rurowych oraz rusztowań przy kominach. 13. Wywóz i utylizacje gruzu uporządkowanie i przywrócenie terenu (placu budowy) do stanu pierwotnego. 14. Organizacje i zabezpieczenie placu budowy. UWAGA: Prace remontowe wykonywane będą w zamieszkałym lokalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte wart.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: * Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie, tożsame z niniejszym zamówieniem , roboty ogólnobudowlaną na budynkach, o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena * Potencjał kadrowy Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnieni budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymujących się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, * Potencjał techniczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. * Potencjał finansowo- ekonomiczny Wykonawca musi wykazać polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości zaoferowanej ceny: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2). Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3) Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 4). Wypełniony druk oferty, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz (wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5) Wykaz osób ( załącznik nr 8 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osoba kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane i wykazującym się aktualna przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla wykazanej osoby 6). Na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazać polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości zamówienia: 7). Załączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji załączonego przedmiaru i wykazanych w nim podstaw. W cenach i wartościach jednostkowych tak sporządzonego kosztorysu ofertowego wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie swoje koszty związane z realizacją zlecanych robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gck.pl/prostki/viewtopic.php?p=1215#1215
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach