Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu dla OD Iława w 2010 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6485468
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37 37
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6485468
    REGON: 51085456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu dla OD Iława w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych: a) do 3000 litrów benzyny Eurosuper 95, lecz nie mniej niż 400 litrów b) do 9900 litrów oleju napędowego, lecz nie mniej niż 5000 litrów c) do 1200 litrów gazu Propan Butan, lecz nie mniej niż 200 litrów 2. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 4. Wykaz: a) marek pojazdów, o których mowa w pkt. 3 a także 5. Przez wybraną stację dostawcy, o której mowa w pkt. 3 należy rozumieć: a) stację dostawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 4 km od siedziby zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną), jest jedyną jaką ten dostawca posiada, b) stację dostawcy z najniższą średnią ceną sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (znaj dującą się w odległości nie większej niż 4 km od siedziby zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną) c) każdy z dostawców może złożyć tylko jedną ofertę. Oznacza to, że dostawcy, którzy posiadają więcej niż jedną stację paliw w odległości do 4 km od siedziby zamawiającego, mogą złożyć ofertę dotyczącą tej stacji, w której średnia cena sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z 3 miesięcy poprzedzających termin składania ofert, jest najniższa. 6. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe określone w obowiązujących Polskich Normach. 7. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy samochód zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji. 8. Należność za faktycznie zakupione paliwo i ewentualne materiały eksploatacyjne do pojazdów (nieobjęte niniejszym postępowaniem) regulowane będą raz, lub dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych zbiorczych faktur VAT. 9. Do każdej z faktur dostawca dołączy nw. Informacje: a) data zakupu b) rodzaj pobranego paliwa c) ilość pobranego paliwa d) ilość i rodzaj pobranych materiałów eksploatacyjnych e) numer rejestracyjny pojazdu f) dzienna cena sprzedaży paliwa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 246111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrud-nia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.1) Formularz ofertowy a.2) Formularz cenowy a.3) Zaakceptowany projekt umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień pu-blicznych składa następujące dokumenty: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień pu-blicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych B.5) Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji eko-nomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące doku-menty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach