Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o łącznej powierzchni do 9.000 m?.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o łącznej powierzchni do 9.000 m?.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o łącznej powierzchni do 9.000 m?. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy mineralno - bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 9.000 m?) oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (do 540 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego (ziemskiego). Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji robót. 1) realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy minimum dwóch grup pracowniczych wybranego Wykonawcy, które wykonywać będą przedmiot zamówienia równolegle w czasie, w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą), 2) przycięcie nawierzchni wokół uszkodzonego miejsca z nadaniem łacie regularnych kształtów, 3)wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem, usunięciem oraz utylizacją rumoszu, 4) skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, 5) wypełnienie odpowiednią mieszanką mineralno - bitumiczną łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej płaszczyzny nawierzchni, 6) oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 7) wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 540 ton) 8) ubytki o powierzchni mniejszej od 1 m2 stanowią ok. 30 % ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 9 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 7 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 5 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - (zał. nr 5 do SIWZ). 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 04.03. 2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 04.03.2013r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach